Sivu 1/1
Ohjaustehostin sierraan
Lähetetty: 16 Syys 2005 14:53
Kirjoittaja sierristi
Tarkoitus olisi laittaa tehostin sierraan jossa ei alkuperäisenä sitä ole. Eli sopiiko heittämällä 2,0 ohc -89 riesaan mikä tahansa sierran tehostinasetelma/pumppuasetelma ja mitä yleensäkki pitää ottaa huomioon ja paljoko osaa pitää vaihtaa. On niin

raskas kääntää...
Lähetetty: 16 Syys 2005 16:57
Kirjoittaja evolution
hammastanko sopii suoraan mutta pumppu täytyy olla samanlaisesta/tarkoitettu samaan koneeseen mihin sitä laitat
Lähetetty: 16 Syys 2005 20:58
Kirjoittaja Jaakko85
evolution kirjoitti:hammastanko sopii suoraan mutta pumppu täytyy olla samanlaisesta/tarkoitettu samaan koneeseen mihin sitä laitat
...Tai muuten joutuu sovittamaan.
Lähetetty: 16 Syys 2005 21:16
Kirjoittaja Monteonisti
Kapeammat renkaat ja paljon painetta, ei kädet väsy! 8)
Lähetetty: 16 Syys 2005 21:29
Kirjoittaja janzamar
ja isompi ratti ja kaurapuuroa aamupalaksi
..onhan se tehostin ihan mukava.
Lähetetty: 16 Syys 2005 21:33
Kirjoittaja Monteonisti
Onhan se mukava tosiaan!

Mutkatiellä lujaa ajaessa tai talviliukkailla ilman tehostinta ois parempi tuntuma, siis autossa joka on tehty ilman tehostinta. 8) Tehostimen hajotessa ajo vasta kaameeta on!

Lähetetty: 16 Syys 2005 21:49
Kirjoittaja janzamar
..minkä on transitilla ja hiacella huomannu..
taunuksessa ei oo eikä tarvi,mutta onhan noita jonkun verran laiteltu pitkin poikin,ja sierran vai scorpion tehostin oli just taunus-clubilaisela sovitettu,oli lyhennelly ja jengotellu sitä sun tätä,mutta sinne oli sopinu loppujen lopuksi suht pienellä vaivalla kumminkin.
Lähetetty: 16 Syys 2005 23:12
Kirjoittaja VesQ
Muuten tuossa tuli mieleen jos saa vähän lainata ketjua
Ymmärtääkseni capreissa on ollut tehostimia ja hammastanko näyttäisi nopeasti katsottuna melko samanlaiselta kuin mk2 ekkerin niin onnistuisikohan ekkeriin caprin tehostaja. Eihän siitä sinällää mitään "hyötyä" ole mutta ihan mielenkiinnosta voisi viritellä jos sattuu onnistumaan kohtuullisella vaivalla
Tosin taitaa ekkerissä ainakin tulla hieman ahdasta palkin kohdalla kun ei meinaa se rättinivelkään mahtua pyörimään (tai siis about sentti suuntaansa ylimääräistä

)
Lähetetty: 23 Marras 2005 11:01
Kirjoittaja tanari100
Sitten on kiva ku alkaa tehostin vuotaa. Kyllä ainakin 2d sierra köykänen on kääntää kuin on vaan kaikki nivelet yms puslat kondiksessa.
Lähetetty: 23 Marras 2005 16:13
Kirjoittaja VesQ
Nusnus, kyllä ne sierrat 3-ovisia on vähintään

Lähetetty: 23 Marras 2005 16:23
Kirjoittaja p3
granadassa rupes tehostin kusemaan öljyt kartanolle, niin tyhjensin hammastangon kokonaan tehostinöljystä ja otin letkut sekä pumpun pois.
ei ajossa huomannu mitään erikoista, tietysti parkkipaikalla sai veivata hampaat irvessä. liikkuessa palautti ja toimi ihan hyvin.