Ohjaustehostin sierraan

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
sierristi
Viestit: 4
Liittynyt: 16 Syys 2005 14:43
Paikkakunta: Vaasa

Ohjaustehostin sierraan

Viesti Kirjoittaja sierristi »

Tarkoitus olisi laittaa tehostin sierraan jossa ei alkuperäisenä sitä ole. Eli sopiiko heittämällä 2,0 ohc -89 riesaan mikä tahansa sierran tehostinasetelma/pumppuasetelma ja mitä yleensäkki pitää ottaa huomioon ja paljoko osaa pitää vaihtaa. On niin :evil: raskas kääntää...
Ei tämä tästä...
evolution
Viestit: 307
Liittynyt: 04 Helmi 2005 16:29
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja evolution »

hammastanko sopii suoraan mutta pumppu täytyy olla samanlaisesta/tarkoitettu samaan koneeseen mihin sitä laitat
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

evolution kirjoitti:hammastanko sopii suoraan mutta pumppu täytyy olla samanlaisesta/tarkoitettu samaan koneeseen mihin sitä laitat
...Tai muuten joutuu sovittamaan.
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Kapeammat renkaat ja paljon painetta, ei kädet väsy! 8)
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

ja isompi ratti ja kaurapuuroa aamupalaksi :lol:
..onhan se tehostin ihan mukava.
ei sieltä mitään junia t...
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Onhan se mukava tosiaan! :D Mutkatiellä lujaa ajaessa tai talviliukkailla ilman tehostinta ois parempi tuntuma, siis autossa joka on tehty ilman tehostinta. 8) Tehostimen hajotessa ajo vasta kaameeta on! :shock:
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

..minkä on transitilla ja hiacella huomannu.. :lol:
taunuksessa ei oo eikä tarvi,mutta onhan noita jonkun verran laiteltu pitkin poikin,ja sierran vai scorpion tehostin oli just taunus-clubilaisela sovitettu,oli lyhennelly ja jengotellu sitä sun tätä,mutta sinne oli sopinu loppujen lopuksi suht pienellä vaivalla kumminkin.
ei sieltä mitään junia t...
VesQ
Viestit: 1627
Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:23
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja VesQ »

Muuten tuossa tuli mieleen jos saa vähän lainata ketjua

Ymmärtääkseni capreissa on ollut tehostimia ja hammastanko näyttäisi nopeasti katsottuna melko samanlaiselta kuin mk2 ekkerin niin onnistuisikohan ekkeriin caprin tehostaja. Eihän siitä sinällää mitään "hyötyä" ole mutta ihan mielenkiinnosta voisi viritellä jos sattuu onnistumaan kohtuullisella vaivalla

Tosin taitaa ekkerissä ainakin tulla hieman ahdasta palkin kohdalla kun ei meinaa se rättinivelkään mahtua pyörimään (tai siis about sentti suuntaansa ylimääräistä :D )
tanari100
Viestit: 9
Liittynyt: 18 Marras 2005 14:42
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja tanari100 »

Sitten on kiva ku alkaa tehostin vuotaa. Kyllä ainakin 2d sierra köykänen on kääntää kuin on vaan kaikki nivelet yms puslat kondiksessa.
VesQ
Viestit: 1627
Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:23
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja VesQ »

Nusnus, kyllä ne sierrat 3-ovisia on vähintään :wink: :D
p3
Viestit: 545
Liittynyt: 04 Helmi 2005 17:16
Paikkakunta: Perniö

Viesti Kirjoittaja p3 »

granadassa rupes tehostin kusemaan öljyt kartanolle, niin tyhjensin hammastangon kokonaan tehostinöljystä ja otin letkut sekä pumpun pois.
ei ajossa huomannu mitään erikoista, tietysti parkkipaikalla sai veivata hampaat irvessä. liikkuessa palautti ja toimi ihan hyvin.
Scorpio 2.9 at -91 coupe
Transit 2.4 rwd -00
Subaru targa
Vastaa Viestiin