Ford Connect oven lukkopesän irroitus

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
mataro

Ford Connect oven lukkopesän irroitus

Viesti Kirjoittaja mataro »

Eli autona olisi edellä mainittu Ford transit connect vuosimallia 2003. Ongelmana olisi sellainen että pitäisi saada kuskin oven lukkopesä irti ja puhdistukseen/vaihtoon. Oviverhoilun olen purkanut ja lukon takaa metallilevyn pois mutta lukkopesä pysyy kiinni. Se heiluu siinä ja on niinku irtonaisen tuntunen mutta ei lähde!! Sen verran olen sitä jo tutkaillut että sitä pitäs vissiin saada käännettyä johonkin suuntaan että se lähtis pois mutta kun se ei käännyt eikä irtoa! Ilmeisesti jossain on vielä joku lukitus mikä pitää sitä mutta missä? Paikalliseen Fordin korjaamoon soitin ja kuulema on parempaakin tekemistä kun lähtee kyselemään neuvoja. Ilmeisesti jos rahapussin kanssa sinne menis niin sais neuvoja?
voorti2001

Re: Ford Connect oven lukkopesän irroitus

Viesti Kirjoittaja voorti2001 »

Täällä olis sama ongelma vm. Transitissa :evil: Lukot on aiheuttaneet harmia jo moneen otteeseen.
Englanninkielisiltä sivuilta löysin yhdet ohjeet, mutta lukkopesä on niin jumissa ettei niillä ohjeilla saada lukkopesää irti.
Saitko mistään apua, saitko itse vaihdettua sylinterit? Nyt olis lisäohjeet tarpeen :roll:
Vastaa Viestiin