Sivu 1/1
heilahduksenvaimennin / tasonsäätö
Lähetetty: 26 Marras 2009 16:27
Kirjoittaja Jampom
eli millä nimellä tätä kansan keskuudessa puhutellaan . (tasonsäätö-iskarit)
tästä kyseisetä osasta pomppas auto katastuksessa ja yllätyksksi hintaa oli vaivaset vajaa 600€ kpl . ja molemmathan suositellaan vaihdettavaksi kerralla .
onko kellään kokemusta että vaihtas kokonaan normi iskarit tilalle muuttuuko sitten auton käsiteltävyys paljonki ja meneekö tässä remontissa sitten jouetkin uusiksi jos vaihtaa ts-iskarit normeihin.
Re: heilahduksenvaimennin / tasonsäätö
Lähetetty: 26 Marras 2009 18:50
Kirjoittaja hoopee
Jouset ja iskarit vaihtoon. Iskarit ei kyllä alkeperäsenä ihan noin kalliit ole, tarvikkeena kylläkin.
Iskareiden kalleudella oli hyvä itselle perustella koni sporttien ja h&r:n jousien hankintaa

Re: heilahduksenvaimennin / tasonsäätö
Lähetetty: 26 Marras 2009 23:25
Kirjoittaja Tekno
Mikä auto?
Re: heilahduksenvaimennin / tasonsäätö
Lähetetty: 27 Marras 2009 05:32
Kirjoittaja Jampom
-98 mondeo 2.0 clx stw
.
Re: heilahduksenvaimennin / tasonsäätö
Lähetetty: 13 Joulu 2009 20:08
Kirjoittaja Jampom
remppa takana nyt on normi bogen iskarit ja kuormajouset takana , tässäkin mentiin ns. perse edellä puuhun kun tehtiin turhaa työtä muutama tunti . muka mentiin helpoimman kautta mutta turhaan, alapultit oli niin ruosteessa ja jumissa että tottelivat vain makitaa ja 1 mm laikkaa . yläpää oli sellasessa paikassa että ei sinne mahtunut käden lisäksi edes kunolla avain . joten akseli irti ja nyt päästiin käsiksi iskareiden yläpäähän hommaan meni aikaa akselin tiputuksen jälkeen n 5 tuntia , kun piti alapää porata uudet reijät korvallisiin ja rakentaa uudet pultit . alapää oli 14 mm pultilla ja sehän ei ole sitä kaikkein yleisintä sorttia . koeajon ja töllistelyn jälkeen ei ainakaan vielä löytynyt eroa nivomatteihin muuta kuin 500 € säästöä