eli millä nimellä tätä kansan keskuudessa puhutellaan . (tasonsäätö-iskarit)
tästä kyseisetä osasta pomppas auto katastuksessa ja yllätyksksi hintaa oli vaivaset vajaa 600€ kpl . ja molemmathan suositellaan vaihdettavaksi kerralla .
onko kellään kokemusta että vaihtas kokonaan normi iskarit tilalle muuttuuko sitten auton käsiteltävyys paljonki ja meneekö tässä remontissa sitten jouetkin uusiksi jos vaihtaa ts-iskarit normeihin.
heilahduksenvaimennin / tasonsäätö
Re: heilahduksenvaimennin / tasonsäätö
Jouset ja iskarit vaihtoon. Iskarit ei kyllä alkeperäsenä ihan noin kalliit ole, tarvikkeena kylläkin.
Iskareiden kalleudella oli hyvä itselle perustella koni sporttien ja h&r:n jousien hankintaa
Iskareiden kalleudella oli hyvä itselle perustella koni sporttien ja h&r:n jousien hankintaa

Granada 2.0i zetec -82/00 Granada estate 2.0 -78
Escort mk2 1.1 "RS2000" -> 2.0 zetec kestoprojekti, co-operation with tokor,
- HeKo Performance Parts -
Escort mk2 1.1 "RS2000" -> 2.0 zetec kestoprojekti, co-operation with tokor,
- HeKo Performance Parts -
Re: heilahduksenvaimennin / tasonsäätö
-98 mondeo 2.0 clx stw
.
.
Re: heilahduksenvaimennin / tasonsäätö
remppa takana nyt on normi bogen iskarit ja kuormajouset takana , tässäkin mentiin ns. perse edellä puuhun kun tehtiin turhaa työtä muutama tunti . muka mentiin helpoimman kautta mutta turhaan, alapultit oli niin ruosteessa ja jumissa että tottelivat vain makitaa ja 1 mm laikkaa . yläpää oli sellasessa paikassa että ei sinne mahtunut käden lisäksi edes kunolla avain . joten akseli irti ja nyt päästiin käsiksi iskareiden yläpäähän hommaan meni aikaa akselin tiputuksen jälkeen n 5 tuntia , kun piti alapää porata uudet reijät korvallisiin ja rakentaa uudet pultit . alapää oli 14 mm pultilla ja sehän ei ole sitä kaikkein yleisintä sorttia . koeajon ja töllistelyn jälkeen ei ainakaan vielä löytynyt eroa nivomatteihin muuta kuin 500 € säästöä