Teen tästä nyt erillisen ketjun, niin ei tarvii loisia..
Sierrassani on jälkikäynti ongelma ja myös huono käynnistyminen lämpöisenä. Tänään etenkin hämmästyin, kun sammuttaessa tuprautti sinistä, konepellin alta..! Savu näytti tulevan ilmanputsarinimuletkusta = ampuu kaasariin (..?). Tulpat aion vaihtaa ensinnä, sillä eikös niiden karstoittuminen aiheuta juuri tällaisia käyntiongelmia? Tällä hetkellä paikallaan Boschilaiset, joten mitä merkkiä suosittelette vakio ohariiin (kaasarikone kyseessä)?
Ja ryypyssä vika ei oo kun lähtee ajallaan pois päältä termarin vaihdon ansiosta.
Sierra 2.0 (205) ohc, Weber DGAV kyseessä nääs
Jälkikäyntiä Sierrassa (ohc)
Jälkikäyntiä Sierrassa (ohc)
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
- mackaiveri
- Viestit: 33
- Liittynyt: 11 Heinä 2009 05:36
Re: Jälkikäyntiä Sierrassa (ohc)
Eli juurikin tuo karstoitus tekee jälkikäyntiä (kuuma karstoittunut tulpankärki jää hehkumaan)
ja sammutamisen jälkeen sytyttää bensan milloin tahtoo eli voi ampua putkeen/kaasariin eli ei sitä savua kannata pelästyä. jos seokset on rikkaalla niin karstottuu äkkiä ja toinen on jos palaa öljyä mukana. kannattaa tarkistaa kaikki sytytys osat kerralla niin ei tarvii jälkeenpäin miettiä. lämpö arvot kannattaa katsoa tarkasti tai tulee uusillakin tulpilla jälkikäyntiä 8)
ja sammutamisen jälkeen sytyttää bensan milloin tahtoo eli voi ampua putkeen/kaasariin eli ei sitä savua kannata pelästyä. jos seokset on rikkaalla niin karstottuu äkkiä ja toinen on jos palaa öljyä mukana. kannattaa tarkistaa kaikki sytytys osat kerralla niin ei tarvii jälkeenpäin miettiä. lämpö arvot kannattaa katsoa tarkasti tai tulee uusillakin tulpilla jälkikäyntiä 8)
Ilo alkaa kilosta ja remontti kahesta
Re: Jälkikäyntiä Sierrassa (ohc)
Mimmonen on tyhjäkäynti lämpösellä koneella ?
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Re: Jälkikäyntiä Sierrassa (ohc)
Joo tulpat lähtee vaihtoon ensi viikolla, johan ne kestikin yli 15 000km Ja kurkkailin Alfameriin joka suosittelee Championia, joten sellaiset täytyy Fixukselta hakea. Noita Boschin tulppiahan on muutenkin aina haukuttu...
Tyhjää jaksaa kyllä käydä, mutta ehkä aluksi juuri kun ryyppy "irtoaa" niin käy epätasaisemmin (kuten yleensä). Lähinnä uusi ilmaantunut vaiva on nykiminen tasakaasulla.tursas kirjoitti:Mimmonen on tyhjäkäynti lämpösellä koneella ?
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: Jälkikäyntiä Sierrassa (ohc)
NGK AP6FSR
Muistaakseen ruiskulle suositeltavat. 5 taitaa olla kaasarille.
Muistaakseen ruiskulle suositeltavat. 5 taitaa olla kaasarille.
gti golo palloilija
Re: Jälkikäyntiä Sierrassa (ohc)
Ootkos tankannu 98:a ja vähän Masinolia tankkiin..., jos auttais..
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon