Kuka tietää ford transit -75vm ??
Kuka tietää ford transit -75vm ??
Elikkä menin tollasen ostaa. 1.7l v4 moottori. Onko missään muussa fordissa samaa konetta ja muutenkin osia mitkä käy tohon mun 9 paikkaseen.
-
- Viestit: 153
- Liittynyt: 06 Helmi 2005 17:36
- Paikkakunta: Kouvola/Savisto
ootko varma?
Itellä oli transiitti -79 ja siinä oli 2.0l V4,jos siinä on se 1.7V4 niin saab 96 on sama moottori,tai se on sen moottori.
Re: ootko varma?
Nusnus. Saabissa on voortin moottori. Ei toisin päinraffe kirjoitti:Itellä oli transiitti -79 ja siinä oli 2.0l V4,jos siinä on se 1.7V4 niin saab 96 on sama moottori,tai se on sen moottori.


Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Kiitos vaan kovasti tiedosta nyt oon löytäny osiakin =) tossa kuva siitä aika raiskattu mutta paremmissa käsissä---> http://irc-galleria.net/view.php?nick=Hyyti
Elikkä menin maksaa tosta 150e suurinpiirtein. Siinä on bussin kattoluukku kaikki katkasimet ite vedetty ja päin helvettiä toisin sanoen paremminkin olisi voinu laittaa. Piuhaa menee joka suuntaan, pakkelia kyljessä aika paljon, sammuilee ajossa kaasarissa omat vaijeri viritykset ilman putsari takapenkillä tai siis pelkkä kotelo ja vuotaa öljyä...... No pääasia on se että on pornovalot ja 9 paikkaa
Ps. pientä laittoo ni hyvä tulee

Aivan samanlainen
Just samanlainen kun mulla oli,9paikkainen,bussin sisustalla,kattoluukku oli,ja ilmanputsari oli jossain...perä huuti aivan saatanasti.minä maksoin 200e,ja oli 7vuotta seissyt,joten hitsaamista oli,n.4neliö meni peltiä,oli sentään moottori kunnossa,oli rempattu 2000km sitten,ja jäi sitten toiset koneistetut kannet tuonne kaappiin,lojumaan.myin sitten pois 650e
-
- Viestit: 153
- Liittynyt: 06 Helmi 2005 17:36
- Paikkakunta: Kouvola/Savisto
Onko toi nyt sit oikeenpuoleisel ohjauksel??Hyyti kirjoitti:Kuulemma engannist tuotu joskus pakuna ja muutettu mini-bussiks. toi on seissyt noin 2v mut mätää siin ei kauheesti oo onneks.
ja kyl sit mätää löytyy ku rupeaa tosissaan kattoon, älä huoli

Mullakin oli vähä hitsattavaa katsastukseen

Repsikan puolen kynnyskotelo puoliksi uusiksi ja helmakoteloita jonkun verran molemmin puolin, kaksi palkkia takaata, molempien takaiskareiden kiinnikkeet (toinen oli jo kokonaan irti ja toinen melkein), vähän lokareita ym. jotain pientä.
Ja tätä ennen lähes koko keula ja paljon paljon muuta. kohta varmaan hitsattu koko auto uusiksi

semmosta se on
Kyllä mulla oli vasemmallapuolella ohjaus,ihan normi transiitti,mulla oli kadonnu koko helmat,ja ovikotelot,siihen muuten saa laittaa.3.0l V6 jos haluaa,jouset ja jarrut ovat samat,kuin suurimmassa mallissa,ja tämä suurin mallihan on transiitti 3.0l V6 ja tehty englantiin poliisi käyttöön :lol: kyllä vorot on ollu peloissaan sielä,kun poliiseilla on V6 transiitti.ite hommasin paikallisesta ford liikkeestä lupapaperit,niiden hinta olis ollu 50e mutta ei ne sitte mitään kumminkaan ottanu. Ei muutakun tsemppiä transiitti työmaalle
-
- Viestit: 153
- Liittynyt: 06 Helmi 2005 17:36
- Paikkakunta: Kouvola/Savisto
-
- Viestit: 153
- Liittynyt: 06 Helmi 2005 17:36
- Paikkakunta: Kouvola/Savisto
Re: semmosta se on
Tuota tietoa olen yrittänyt metsästää, eli mitä tarvii muuttaa että saa laittaa 120hp koneen keulille, kun ton 2,0 ohc:n turbottamista olen suunnitellut.raffe kirjoitti:siihen muuten saa laittaa.3.0l V6 jos haluaa,jouset ja jarrut ovat samat,kuin suurimmassa mallissa,ja tämä suurin mallihan on transiitti 3.0l V6 ja tehty englantiin poliisi käyttöön![]()
Eli sun tietojen mukaan sen lupapaperin sais fordilta ja mitään jarruja ym. jutskia ei tarvi vaihtaa. vai??
-
- Viestit: 268
- Liittynyt: 14 Touko 2005 01:24
- Paikkakunta: Frankfurt
kyllä vain
Juu ihan paikalliseen fordin liikkeeseen soitat ja pyydät lupapaperia 3.0V6 maahantuoja tai seinäjoen fordin liike,eli minä soitin muistaakseni tuonne seinäjoelle,ja ne lähetti mulle paperit,rungonnumeron joudut ilmoittaa niille,juu olihan se munkin rane tuotu muutto verovapaana autona suomeen ja henkilöautoksi rekisteröity.Ei muutakun 3.0l V6 keulille,niin sitte on mahtava pirssi,sulla taitaa olla se sillä suuremmalla kytkinkopalla
-
- Viestit: 153
- Liittynyt: 06 Helmi 2005 17:36
- Paikkakunta: Kouvola/Savisto
Re: kyllä vain
täytyy ruveta kyseleen sitte, suuret kiitokset näistä tedoista.raffe kirjoitti:Juu ihan paikalliseen fordin liikkeeseen soitat ja pyydät lupapaperia 3.0V6 maahantuoja tai seinäjoen fordin liike,eli minä soitin muistaakseni tuonne seinäjoelle,ja ne lähetti mulle paperit,rungonnumeron joudut ilmoittaa niille,juu olihan se munkin rane tuotu muutto verovapaana autona suomeen ja henkilöautoksi rekisteröity.Ei muutakun 3.0l V6 keulille,niin sitte on mahtava pirssi,sulla taitaa olla se sillä suuremmalla kytkinkopalla
Millä isommalla kytkinkopalla, toi on se vakio bensakoneen loota

eikä mitään kutoskoneita, turbo ohc vaa sinne, Transiteilla pitää taistella chevy vaneja ym. vastaan ja kutos kone on liian jenkkilän tyyliin

Mut nyt tähän topicin aloittajan asiaan, ni mitäs sä meinasit ruveta tolle ransulle tekemään kunhan talliin sen saat??
laatikko
vaihdelaatikkoja on ainakin 2erikokoa,mulla oli sillä suuremmalla kopalla,johon menee nakkaamalla englantinen V6,juu laita pilliävaan pakosarjan jatkeeksi,niin kyllä vanimiehet kalpenee,ku rane tulee ja täräyttää ohi..saavat olla aivan huulipyöreänä 
