Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mulla ois tossa mun esussa (1,6 gt -89) sellanen ongelma
että se tahdo pysyä käynnissä kun esim.hiljentää risteykseen jne.
se alkaa käymään tosi huonosti ja sit se sammuu.
Uudelleen startatessa se kyllä lähtee ihan hyvin käyntiin mutta onhan se
aika noloa.....
Välillä se toimii kuin unelma ja sit välillä sammuilee ihan koko ajan.
Ollaan tsekattu ainakin tulpat ja johdot ja ne o.k
Voiskos joku laittaa vinkkiä mitä kannattais tarkistella?
Mulla ois tossa mun esussa (1,6 gt -89) sellanen ongelma
että se tahdo pysyä käynnissä kun esim.hiljentää risteykseen jne.
se alkaa käymään tosi huonosti ja sit se sammuu.
Uudelleen startatessa se kyllä lähtee ihan hyvin käyntiin mutta onhan se
aika noloa.....
Välillä se toimii kuin unelma ja sit välillä sammuilee ihan koko ajan.
Ollaan tsekattu ainakin tulpat ja johdot ja ne o.k
Voiskos joku laittaa vinkkiä mitä kannattais tarkistella?
Kiitos!!!!
kaikkiin vanhoihin autoihin sopiva diagnoosi:
jos se saa sähköä, se ei saa bensaa. jos se saa bensaa, se ei saa sähköä...
No täytyy sit puskee toi mun "punainen paholainen" merikosken sillalta alas....
No ei vaiskaa..tarttee ottaa vaan "kuumalinja" taas vaihteeksi viescarin
asennus pojille
OhjeOhje HakuHaku KäyttäjälistaKäyttäjälista KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät
KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot Sinulla ei ole uusia viestejäSinulla ei ole uusia viestejä
ei ollu tarkotus olla tyly..
mutta tuo haku on hyvä..ja tuota asiaa on käsitelty täällä paljonkin..
ja samaa on kysytty monta kertaa.
auton mallit on vaan vaihdellu..
Kyllä se pelittää ihan normaalisti sillon ku ajelee "kaasu pohjassa"
elikkä ei mitään nykimisiä jne...
Hiukka haiskahtaa polttoaine kun se käy huonosti?!
Käytin sitä yhdellä kamulla nivelen vaihdossa ja sieltä hakiessa se aloitti
nuo oikuttelut..Kumma epeli
Kiitos ja kumarrus!!
Poistuu jatkaan työhommia......
oli sama vika, mutta en löytänyt siihen mitään syytä.. aloin painella vain kaasua kun alkoi sammumaan, ja siitä se sitten heräsi henkiin.. enään ei ole pitkään aikaan tehnyt sitä.
taitaa aamusella tämä vika ilmetä..?
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
-89..kaasari vai ruisku?
jos kaasari niin ilmanputsari pois,kierrokset ylös,käsi kaasarin päälle ja ennenkuin sammuu niin punaiseksi muuttunut kämmenpohja pois kaasarin päältä just ennenkuin tukehtuu..pienemmät roskat pitäis mennä läpi.
jos ruisku niin suuttimet puhdistukseen,jos suodatin niin vaihtoon,jos tankki niin putsaukseen..jos ilmavuoto..no tuskin jos kerran bensa haisee..
Kaasari vehjehän se on tuo mun punainen paholainen....
Ei tosiaan taida olla mitään eroo normaaliin 1,6 ekkeriin
Tää gt on joku maahantuojan oma extra malli jossa on rs-levarit ja takaspoikka...
En sitte tiedä onko muita juttuja,jos jollakin on tästä mallista tietoa niin
infoa tulemaan...
Täytynee viikonlopun aikana taas perehtyä pellin alle..
Ei raatsis vielä tosta autosta luopuukkaan....
Kiitti taas kaikille -Tiia-
TIIMA kirjoitti:Kaasari vehjehän se on tuo mun punainen paholainen....
Ei tosiaan taida olla mitään eroo normaaliin 1,6 ekkeriin
Tää gt on joku maahantuojan oma extra malli jossa on rs-levarit ja takaspoikka...
En sitte tiedä onko muita juttuja,jos jollakin on tästä mallista tietoa niin
infoa tulemaan...
Täytynee viikonlopun aikana taas perehtyä pellin alle..
Ei raatsis vielä tosta autosta luopuukkaan....
Kiitti taas kaikille -Tiia-