Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Siivapyörät ym.sälppä kannattaa irroitella moottorin etupäästä;ei mahdu muuten tulemaan.
Vaihdelaatikon kiinnityksiä lienee tarpeen löysäillä,muuten on mahtuminen melko tarkalla.
Haynessihan ehdottelee koko paketin(etupalkki,moottori+vaihteisto) ottamista alakautta ,mutta ankealta tuntuu tuokin vaihtoehto.Turhaa ohjelmaa pyörän napojen ja iskunvaimentimien kanssa.
Siivapyörät ym.sälppä kannattaa irroitella moottorin etupäästä;ei mahdu muuten tulemaan.
Vaihdelaatikon kiinnityksiä lienee tarpeen löysäillä,muuten on mahtuminen melko tarkalla.
Haynessihan ehdottelee koko paketin(etupalkki,moottori+vaihteisto) ottamista alakautta ,mutta ankealta tuntuu tuokin vaihtoehto.Turhaa ohjelmaa pyörän napojen ja iskunvaimentimien kanssa.
Oma oli -95 2,0 l zetec
joo ja pitäis nostaa koko roska puolen kilsan korkeuteen et mahtuu alta... olettavat kirjassa varmaan et käytössä on autonosturi. esco mk4 mottikin neuvottiin irroittamaan kirjassa em. tavalla ja silti ite nostin yläkautta. mitä itte mondeota kattelin ni luulis se 2-litranenkin mahtuvan yläkautta... nii ja muista merkata konepeltiä irroittaessa että missä kohtaa TARKALLEEN ne kiinnityspultit on ni ei sit tarvi arpoa jälkeenpäin