Kaipaatko takavetoa uusiin Fordeihin?
-
Kaipaatko takavetoa uusiin Fordeihin?
Minusta Fordeista katosi jotain takavedosta luopumisen jälkeen. Takavuosien Sierrat ja Scorpiot ainakin ovat upea näky, kun kiihdytyksissä perä viistää maata. Jotenkin nämä etuvetoiset tuntuu tyttöjen autoilta.
Re: Kaipaatko takavetoa uusiin Fordeihin?
Tyhmä kysymys.. Tulis edes joku nelivetomalli, saati sitten että pelkän takavetoisen tekisivät! Eli kyllä mäkin joskus uudempaa autoa haluaisin mutta kun ei löydy foortin valikoimista sopivaa niin seuraavat 20 vuotta mennään tod.näk sierralla..
Noin 10kpl Foorteja..
http://riesa20.urli.net/
http://riesa20.urli.net/
Fordin valikoimasta ite oon vähän kuolannut Jaguar X-typeä...., eli siis tuota "luksus mondeota", joka on vähän kuin Scorpion manttelinperijä, Se esiteltiin 3 vuotta Scorpion lopettamisen jälkeen ja on varusteiden, hintaluokan jne puolesta vähän kuin Scorpio aikoinaan. Takavetoisuus vaan puuttuu. Mutta nelivetona löytyy ja nykyaikasella v6 koneella, varsinkin 3 litraisena suht ripeä peli (7s 0-100).Riesa2.0 kirjoitti:Tyhmä kysymys.. Tulis edes joku nelivetomalli, saati sitten että pelkän takavetoisen tekisivät! Eli kyllä mäkin joskus uudempaa autoa haluaisin mutta kun ei löydy foortin valikoimista sopivaa niin seuraavat 20 vuotta mennään tod.näk sierralla..
Wanhat Audit
Tekno / Tenho Ruohoranta

Tekno / Tenho Ruohoranta
Jos sattuisin lotossa voittamaan niin uusi takavetoinen,4L turbo,sedan ford ilmestyisi pihaan. Pistäisin samantien tilaukseen.
gti golo palloilija
Mä oon ymmärtän et tosiharrastajan mielestä uudet autot on ihan perseestä vetotavasta riippumatta.
Ite en kaipaa takavetoa kuin Nivassani, ja siinäkin etuvedon kaverina.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
No olisi tuo uusi xr6T falcon pienellä piristyksellä mukava käyttö auto.Krisse kirjoitti:Mä oon ymmärtän et tosiharrastajan mielestä uudet autot on ihan perseestä vetotavasta riippumatta.
Vakionakin kohtuu lukemat:
Max Power: 240kW @ 5250rpm
Max Torque: 450Nm @ 2000-4500rpm
gti golo palloilija
kaipaan! sierroilla mennään niin pitkään ku vaan suinki mahollista taikka tulee takavetosia joltaki muultaki merkiltä ku bemmiltä meseltä tms... saahan niitä kyllä corvette yms takavetosta mutta niihin ei enää rahat riitä.. takaveto on kaiken a ja o
Kyllä kaipaan. Parhaat autoilu muistot on Sierroilla aikaan saatu... Takaveto istuu omaan käteen paremmin ja auto on helpommin hallittavissa. (makuasia)
kyllä hieman kaipaa vanhaa takavetoa, mutta sais ny ees tehtyä nelivetosen fordin mondeon tai focuksen
Tesla MYP -23
Tesla M3P -22
Ford Sierra Cosworth 4x4 -92
Tunturi Pappa -78
Tesla M3P -22
Ford Sierra Cosworth 4x4 -92
Tunturi Pappa -78
Olisi ihan mukavaa, jos takavetoisena saisi. Onneksi kesäauto on takapotku 8)