Sivu 1/1
Jyrkkä nokka + 2-kurkk. kaasutin
Lähetetty: 28 Touko 2009 14:30
Kirjoittaja tonskulus
Mites jyrkällä nokalla sopii käyttää vielä normaalia 2-kurkkuista kaasaria? Toimiiko vielä 300-asteisella vai tarviiko tuo jo tuplat? Pitäis tuota yhtä sierraa vähä viritellä ja pohdiskelen sopivaa nokkaa siihen. Tehoja pitäisi saada n.130hp. Peltisatsi ja 38/38 weberi siinä jo on, samoin kansi on lievästi viilattu.
Re: Jyrkkä nokka + 2-kurkk. kaasutin
Lähetetty: 29 Touko 2009 09:15
Kirjoittaja mk1sierra
Ei ainakaan Burton BF63 eli 310 astetta ja 12,95 nostoo toimi normi kaasarilla..

Re: Jyrkkä nokka + 2-kurkk. kaasutin
Lähetetty: 30 Touko 2009 13:26
Kirjoittaja emax
280 alkaa mielestäni olla siinä rajoilla. Rajulla nokalla alkaa päällekkäiset imutahdit sekaamaan yksittäisen kaasarin toimintaa.
Jos se 38/38 on yht'aikaa aukeava niin käyntihäiriöihin vois ehkä auttaa että muokkaas imusarjaa niin että 1 ja 4 olis toises kurkus ja 2 ja 3 toises. Vähä niinku pellisarja mutta imupuolella

Re: Jyrkkä nokka + 2-kurkk. kaasutin
Lähetetty: 30 Touko 2009 15:48
Kirjoittaja tonskulus
emax kirjoitti:280 alkaa mielestäni olla siinä rajoilla. Rajulla nokalla alkaa päällekkäiset imutahdit sekaamaan yksittäisen kaasarin toimintaa.
Jos se 38/38 on yht'aikaa aukeava niin käyntihäiriöihin vois ehkä auttaa että muokkaas imusarjaa niin että 1 ja 4 olis toises kurkus ja 2 ja 3 toises. Vähä niinku pellisarja mutta imupuolella

Ei olis edes vaikee homma, välilevy vaan siihe imusarjaan kurkkujen kohdalle..

Re: Jyrkkä nokka + 2-kurkk. kaasutin
Lähetetty: 30 Touko 2009 17:23
Kirjoittaja emax
Niinpä. Siitä vaan kokeilemaan niin näkee toimiiko. Jos ei niin sitte tuplat
