Jyrkkä nokka + 2-kurkk. kaasutin
Jyrkkä nokka + 2-kurkk. kaasutin
Mites jyrkällä nokalla sopii käyttää vielä normaalia 2-kurkkuista kaasaria? Toimiiko vielä 300-asteisella vai tarviiko tuo jo tuplat? Pitäis tuota yhtä sierraa vähä viritellä ja pohdiskelen sopivaa nokkaa siihen. Tehoja pitäisi saada n.130hp. Peltisatsi ja 38/38 weberi siinä jo on, samoin kansi on lievästi viilattu.
Sierra 2.9i '90
Veekuutonen
Veekuutonen
Re: Jyrkkä nokka + 2-kurkk. kaasutin
Ei ainakaan Burton BF63 eli 310 astetta ja 12,95 nostoo toimi normi kaasarilla.. 

Re: Jyrkkä nokka + 2-kurkk. kaasutin
280 alkaa mielestäni olla siinä rajoilla. Rajulla nokalla alkaa päällekkäiset imutahdit sekaamaan yksittäisen kaasarin toimintaa.
Jos se 38/38 on yht'aikaa aukeava niin käyntihäiriöihin vois ehkä auttaa että muokkaas imusarjaa niin että 1 ja 4 olis toises kurkus ja 2 ja 3 toises. Vähä niinku pellisarja mutta imupuolella
Jos se 38/38 on yht'aikaa aukeava niin käyntihäiriöihin vois ehkä auttaa että muokkaas imusarjaa niin että 1 ja 4 olis toises kurkus ja 2 ja 3 toises. Vähä niinku pellisarja mutta imupuolella

Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
Re: Jyrkkä nokka + 2-kurkk. kaasutin
Ei olis edes vaikee homma, välilevy vaan siihe imusarjaan kurkkujen kohdalle..emax kirjoitti:280 alkaa mielestäni olla siinä rajoilla. Rajulla nokalla alkaa päällekkäiset imutahdit sekaamaan yksittäisen kaasarin toimintaa.
Jos se 38/38 on yht'aikaa aukeava niin käyntihäiriöihin vois ehkä auttaa että muokkaas imusarjaa niin että 1 ja 4 olis toises kurkus ja 2 ja 3 toises. Vähä niinku pellisarja mutta imupuolella

Sierra 2.9i '90
Veekuutonen
Veekuutonen
Re: Jyrkkä nokka + 2-kurkk. kaasutin
Niinpä. Siitä vaan kokeilemaan niin näkee toimiiko. Jos ei niin sitte tuplat 

Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala