Hands-free sarjan asennus, Ford Focus

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
Restive
Viestit: 6
Liittynyt: 14 Elo 2005 10:48
Paikkakunta: Kuopio

Hands-free sarjan asennus, Ford Focus

Viesti Kirjoittaja Restive »

Ongelmani on seuraavanlainen, autossani oli aiemmin CARK-126 autosarja. Kyseiseen sarjaan löytyi muunnossarja Nokialta, jolla voi käyttää johtosarja ja autotelinettä vaihtamalla Nokian uutta 6230i puhelinta.

Asentaessani johtosarjaa irroitin vahingossa HFU-2:lta (autosarjan head-unit) tulevan Speaker piuhan jostain. Kokeilin asentaa piuhaa sitten uudelleen autostreoihin, mutta ilman ääntä?

Mute, eli automaattinen radion vaimennus toimii, kun puhelimella yrittää soittaa, myöskin mikrofoni toimii eli vastapuoli kuulee puheeni. Ainut ongelma on se, että en itse kuule mitään.

En löytänyt kojelaudan takaa ulkopuolista kaiutinta a'la Nokia, joten uskon että kaiutin piuha (+ ja -) ovat olleet kiinnitettynä Fordin soittimeen.

Kellään ideoita, vai voiko olla että Nokian head-unit on mahdollisesti hajonnut yrittäessäni asentaa kaiutin piuhoja? Soitin on Blaupunkt Ford 170 autonavigointi laite.
MLu
Viestit: 21
Liittynyt: 08 Elo 2005 15:56

Re: Hands-free sarjan asennus, Ford Focus

Viesti Kirjoittaja MLu »

Restive kirjoitti:Ongelmani on seuraavanlainen, autossani oli aiemmin CARK-126 autosarja. Kyseiseen sarjaan löytyi muunnossarja Nokialta, jolla voi käyttää johtosarja ja autotelinettä vaihtamalla Nokian uutta 6230i puhelinta.

Itse kysymykseen en osaa vastata, mutta onko tuo muunnossarja Nokian oma tuote, ja jos on, niin mikä sen tuotenimi on?

Paljonko maksoi?
Restive
Viestit: 6
Liittynyt: 14 Elo 2005 10:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Hands-free sarjan asennus, Ford Focus

Viesti Kirjoittaja Restive »

MLu kirjoitti:
Itse kysymykseen en osaa vastata, mutta onko tuo muunnossarja Nokian oma tuote, ja jos on, niin mikä sen tuotenimi on?

Paljonko maksoi?
Tuotenimi on CA-55, ja aikaisemmasta poiketen oma sarjani oli CARK-91, lisää tietoa osoitteesta: http://www.nokia.com/nokia/0,,73955,00.html Hintaa johtosarjalle tuli 60 jotain euroa... kannattaa tsekata nettikauppoja, niistä voi saada edullisemminkin.

En vieläkään ole löytänyt oikeata paikkaa kaiutinpiuhalle, mutta jospa apu löytyy maanantaina Audiosavosta...
Ford Focus Wagon 1.8 TDCi Ghia vm. 2003
Vastaa Viestiin