Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mistähän mahtaa johtua kun vanhaan pumppuun oli tullut reikä ja vaihdoin sen uuteen niin enää ei tuukkaan pumpulle virtaa? Kaikki sulakkeet tarkistettu sulake rasiasta... Ja ehjiä olivat
Auto on toi -86 scorppari ruisku ohc:l...
kahteleppas ne liittimet läpi mitkä tulee sinne bensa pumpulle. Sierrasta pimeni viime kesänä bensa pumppu yhtä äkkiä ja minä jo että pumppu meni mutta sitten ne liittimet kävin läpi niin oli lähtenyt bensapumpun virta piikki siitä liittimestä irti. Minä rupeaisin järjestelmällisesti tutkimaan missä kohti virran kulku loppuu. Oletko koskenut bensapumpun releeseen tai tehnyt muita muutoksia kuin vaihtanut pumpun?
Mondeo 2.0 TDDI -01 STW Phanter black
Sierra DOHC -91
Releesen en ole koskenut. Auto seissy paikallaan jo viikon... Ja uuden pumpun asensin ja suodattimen. Telineen virittelin uusiksi kun vanha oli mätä. Johdoista mitannut ja ei tuu virtaa.
Vika on sitten todennäköisesti jossain siellä pumpun lähellä johdoissa jos et ole muualle koskenut tuki ne johdot ja etsi murtumia tai löystynyttä liitintä. Mittaa myös aikaisemmista pumpulle menevistä liitoksista. Minä en osaa muuta neuvoa kuin järjestelmällisesti lähteä seuraamaan niitä johtoja ja ehtimään missä kohtaa virta katkee. Onnea etsintään
Mondeo 2.0 TDDI -01 STW Phanter black
Sierra DOHC -91