Elikkä mulla on tehdas asenteinen webasto tai eber(kumpi lienee). Autona 11/03 2.0 TDci 115hv AT mondeo. Eilen ei lähteny webasto päälle ja kävin tänäänki kokeilee eikä se lähteny vaik käytin autoa 15min. Onkohan siitä se hehku menny vai mistä vois alkaa etsii vikaa?
Tietääköhän kukaan et missä se tarkalleen sijaitsee ku mitä oon yrittäny kuunnella ni se on hurissu jossain kuskin puolel konehuonees alhaal? Voiko tota hehkua ite vaihtaa? Onko isoki homma/kallis? Jos jollain on tietoo ni paljon maksaa jos vie liikkeeseen?
Mitä muuten maksaa vikakoodien luku fordilla?
webasto/eber ei toimi
-
webasto/eber ei toimi
Ford mondeo 1.8 TDi -93
Ford Mondeo 2.0 TDci -03 AT
Ford mondeo 2.0 TDci -08 103kw aut.
Ford Mondeo 2.0 TDci -03 AT
Ford mondeo 2.0 TDci -08 103kw aut.
Re: webasto/eber ei toimi
Kasperi_83 kirjoitti:Elikkä mulla on tehdas asenteinen webasto tai eber(kumpi lienee). Autona 11/03 2.0 TDci 115hv AT mondeo. Eilen ei lähteny webasto päälle ja kävin tänäänki kokeilee eikä se lähteny vaik käytin autoa 15min. Onkohan siitä se hehku menny vai mistä vois alkaa etsii vikaa?
Tietääköhän kukaan et missä se tarkalleen sijaitsee ku mitä oon yrittäny kuunnella ni se on hurissu jossain kuskin puolel konehuonees alhaal? Voiko tota hehkua ite vaihtaa? Onko isoki homma/kallis? Jos jollain on tietoo ni paljon maksaa jos vie liikkeeseen?
Mitä muuten maksaa vikakoodien luku fordilla?
Meillä teki webasto samaa ja liikkeeseen vietiin takuuseen..
Vika oli johtosarjassa. Oli joko sulannu tai oikosessa.
Ford Mondeo -03 115 tdci
-
Re: webasto/eber ei toimi
Itellä teki saman tuo nykyinen käyttöauto, vaikka pari kuukautta sitten uusittiin Eberiin palopesä, hehku ja sihti. Nyt perjantaina käytin paikallisella liikkeellä tarkistuksessa (noin 35 €) ja hehku oli palanut. Tulevalla viikolla korjaukseen!
Nyt kalustossa: Transit MK6 X3, yksi faceliftattuna MK7:ksi
Yli 40 diesel-Fordia ollut, ollut mm. 9XMondeo MK4 ja liki 30 MK6 / 7 Transitia
facebook.com/tikatechky

Yli 40 diesel-Fordia ollut, ollut mm. 9XMondeo MK4 ja liki 30 MK6 / 7 Transitia
facebook.com/tikatechky