Kiekkamittari 1.6 efi 91-92

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
timodeus

Kiekkamittari 1.6 efi 91-92

Viesti Kirjoittaja timodeus »

Tuollaiseen moottoriin pitäis saada varvikello kiinni, olisko jollakin ensikäden tietoa miten se vois onnistua? Puolalle tulee kolme johtoa, mutta toimiiko suoraan niistä jostakin?
Motukka sijaitsee Fiesta Mk1:ssä ja nyt kun jäärata kutsuu, niin olis ihan mukava nähdä jostain kierroksetkin. Korva sanoo että kovaaa laulaa, välillä ehkä liikakin kovaa...
Olisin kiitollinen neuvoista!
glo

Re: Kiekkamittari 1.6 efi 91-92

Viesti Kirjoittaja glo »

Tuossa lienee jo EDIS4-sytkä? Sitten vaan kaivat jostain johtosarjalta RPM-tiedon. Voipi tulla säkällä jopa mittariston taakse.
Buick Electra 225 Custom '66 403cid SBO
Cadillac Seville STS '94 4.6l 32V Northstar
VW Golf '01 1.9TDi PD
timodeus

Viesti Kirjoittaja timodeus »

Koko johtosarja on ollut osina lattialla ja olen sen kiinnittänyt moottorin asennuksen jälkeen Fiestaan, käytin kytkentäkaaviota, muttei siitäkään löytynyt tietoa et mikä johto se on. Kokeilin myös mittaria niihin kolmeen ylitse jääneeseen johtoon, jotka tulivat jostakin sytkän puolelta, muttei lähtenyt pelaamaan.
Onko tuo nyt sellainen homma, että kun oikea johto löytyy, niin siinä pitää käyttää jotain välikikkaretta? Diodi?
Kertokaa viisaat, minä kuuntelen ja koitan ottaa opiksi!
Riesa2.0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Riesa2.0 »

Eikös noissa värkeissä pidä ottaa se kierrostieto laturilta? Olikohan se sitten W-nasta josta se otettiin en oo varma kun en ole itse noiden kanssa värkännyt, mutta näin muistaisin..
Noin 10kpl Foorteja..
http://riesa20.urli.net/
Vastaa Viestiin