Sitten tuosta Migistä... Eli tekeekö ydintäytelanka koneella mitään näinkin tarkassa työssä?

PS. Paljon kysymyksiä, ja lisää tulee kun nää ensin selviää

Tarkotin niitä helmassa olevia koloja.. Mutta meinaat siis että autoa voi nostaa sieltä mistä pohja on vain ehjä eikä tiellä ole letkuja tms.tursas kirjoitti:Mitä merkkejä tarkoitat. Mä kurkkaan aina alle, että vastassa on kovaa terästä, ku nostan tai tuen pukeilla ?
Helmoissa ja pohjassa on peltiä, ei niistä pidä nostaa, en mä niihin helmakoloihin luota. Vähän riippuu mitä kulmaa nostaa. Kyllä sieltä alta nakee, mitä siellä on vastassa ja mistä nostaa. Kerran kiireessäni nostin oikeeta etukulmaa, niin hallitunkki meni apparin lattiasta sisään...hallitunkin ja auton väliin paan aina jonkun massa-/laudanpalan väliin. Vähän vaikee nyt selittää, mutta tukevaan paikkaan ne pukit ja tunkki jää kans sinne alle ja renkaat reunojen alle...duckworth kirjoitti: Tarkotin niitä helmassa olevia koloja.. Mutta meinaat siis että autoa voi nostaa sieltä mistä pohja on vain ehjä eikä tiellä ole letkuja tms.
Miksi sillä ydintäytelankakoneella ei sitten tee mitään? Onko jälki huonoa, räisköttääkö vai eikö saumasta saa kestävää lainkaan? Tarkennuksia?Riesa2.0 kirjoitti:Ydintäytelankahitsillä ei tee yhtään mitään, kun autonpeltejä aletaan hitsaamaan..
kyllä se riittää.. hetkellisesti.duckworth kirjoitti:Jes, nyt on kaikki paikat hitsattu, ja pohja pitäisi käsitellä. Pellille hiottuihin kohtiin tulee tietysti sinkkimaali(?), mutta riittääkö hitsattuihin kohtiin pelkkä massaus vai sivelläänkö sinnekin sinkkiä massan alle?