Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
etuiskareiden vaihdon jälkeen etupäästä alkoi kuulua lotinaa/kolinaa, miksi sitä nyt haluaa sanoa.
hitaassa nopeudessa terävissä kuopissa kuuluu selvää kolahtelua. Kumma kun alkuperäisillä iskareilla ei kuulunut minkäänlaista kolinaa, niin uusien iskareiden asennuksen jälkeen alkoivat kolinat????
ei ole madallettu vaan ihan orkkisalusta, uudet iskarit ovat sachs advantaget. Liike, joka asenti paikalleen sanoi että johtuu mukamas iskareista? vähän on hankala uskoa.
Onko joku nähnyt puman tai fiestan jousen yläpäänlautasta ja siellä olevia kiinnityksiä iskariin, koska itse epäilen kolinan kuuluvan sieltä? jos jollain on muita ratkaisuja niin nekin olisi kiinnostavaa kuulla!
no jos ei ennen kolissu ja nyt kolisee niin siellä on joku viturallaan! ei muuta ku takas liikkeeseen ja nyrkkiä päytään notta korjatkaa kolina tai muuten!!! yrittää huijata sua ettei joutuis korjaamaan mokiaan. millä hitolla muka uudet iskarit mitään kolisee muutenku et on asennettu väärin tai jotain jääny löysälle. hop hop takasin liikkeeseen!
Jospa alatukivarsien nivelet ym.puslat olivat siinä määrin heikossa kunnossa, että iskariremontti ikäänkuin "viimeisteli" ne? Tästä tosin olisi asiantuntevan pajan ollut aiheellista mainita.
Kunhan arvailen, oma keulasta koliseva puuma menee piakkoin pajalle juuri tukivarsien sekä muiden puslien vaihdon vuoksi...kolinan syynä on "asiantuntijoiden" mukaan mainitut väljäksi kuluneet palikat.
Rikkonainen iskarin yläpään laakeri voi myös kolista, erityisesti ulosjoustossa ajettaessa yksi pyörä kerrallaan vähän reippaammin tavallisen viistotun kanttarin yli, esim. parkkipaikalta tai pihatieltä ajoradalle. Epäilen jurikin samaa kuin deezer, että jotain on rikottu tai ollut rikkoutumaisillaan ja uudet osat tuovat nyt vian vaan paremmin esiin. En tunne puman iskarin yläpään rakennetta, mutta jos siellä on kartiosovitus isarin varren ja laakerin välillä, niin semmoisen irrroituksen yhteydessä laakeri voi olla kovilla.
Voi olla todella vaikea saada liikettä myöntämään, että mitään heidän toimestaan olisi mennyt rikki
deezer kirjoitti:Jospa alatukivarsien nivelet ym.puslat olivat siinä määrin heikossa kunnossa, että iskariremontti ikäänkuin "viimeisteli" ne? Tästä tosin olisi asiantuntevan pajan ollut aiheellista mainita.
Kunhan arvailen, oma keulasta koliseva puuma menee piakkoin pajalle juuri tukivarsien sekä muiden puslien vaihdon vuoksi...kolinan syynä on "asiantuntijoiden" mukaan mainitut väljäksi kuluneet palikat.
ei kyllä löysää löydy mistään alapuolen kiinnityspisteistä. Kävin tuossa oulun viescarilla vielä huoltomiehen kanssa ripustukset läpi eikä missään tunnu löysää.
MUTTA kun auton nostaa nosturilla ylös ja kääntelee ilmassa renkaita niin sieltä iskarin yläpäästä kuuluu vaikka minkälaista narinaa ja rahinaa
huoltomies teki arvion töistä ja raipiat 200€ tulisi maksamaan kun tsekattaisiin se ja laitettaisiin uudet laakerit sinne...
pitää olla yhteydessä alkuperäisen huolloon tehneeseen liikkeeseen, joka on tietysti ihan eripuolella suomeakin. tekivät kyllä jo selväksi että Iskareissa on vika, ei heidän asennuksissaan........
Omassa oli kanssa korjauksen jälkeen sama paska ongelma toisella puolella. Eiku korjaamon ukot tien päälle ja sieltähän oli jääny kiristämättä ne mutterit mitkä on konehuoneen puolella!