Kyseessä 2001 2.0 135tkm modeo.
Välillä tyhjäkäynnillä moottorista kuuluu samanlaista helinää, kuin kulahtaneesta painelaakerista. Ääni ei kuitenkaan katoa, kun painaa kytkimen pohjaan. Helinä loppuu, kun painaa hieman kaasua. Lisäksi kaasupoljin ei satunnaisesti meinaa painua, kun sitä lähtee painamaan tyhjäkäyntiasennosta.
Onko teillä kokemuksia vastaavista oireista ja miten mahdollinen vika on korjattu?
-Ilpe
Mondeon imusarjan kaasuläppäongelma???
Re: Mondeon imusarjan kaasuläppäongelma???
Ongelmaasi on hoitokeinoja pohdittu tuossa linkissä
Läppien poisto lienee yksinkertaisin ja halpa hoitokeino, siitä kun joku tekis kuvien kanssa ohjeen, niin vois alkaa viritteleen. Aamuisin kun kuvittelen, että mun '05 taunusturnier pitää pientä "räpinää".
Aikusten oikeesti foordilla tuo homma on imusarjan vaihto ystävällisessä foordkorjaamossa hintaan XXX-egee.
Mua kiinnostaa edelleen sellainen alumiinivalu-viri-imusarja. Vaikka taitaa olla turhan hypelaite 110 cid 110 hv koirankuljetusautoon.
Läppien poisto lienee yksinkertaisin ja halpa hoitokeino, siitä kun joku tekis kuvien kanssa ohjeen, niin vois alkaa viritteleen. Aamuisin kun kuvittelen, että mun '05 taunusturnier pitää pientä "räpinää".
Aikusten oikeesti foordilla tuo homma on imusarjan vaihto ystävällisessä foordkorjaamossa hintaan XXX-egee.
Mua kiinnostaa edelleen sellainen alumiinivalu-viri-imusarja. Vaikka taitaa olla turhan hypelaite 110 cid 110 hv koirankuljetusautoon.
"Hot funk, cool punk, even if it's old junk
It's still rock and roll to me"
Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp
Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!
Ich bin ein Speedhunter
It's still rock and roll to me"
Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp
Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!
Ich bin ein Speedhunter