Probe -91 2.2gt bensapumpun häiriöt

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
Unsiideri83

Probe -91 2.2gt bensapumpun häiriöt

Viesti Kirjoittaja Unsiideri83 »

Eli, kyseessä on first gen ahdettu Proben malli. Ongelmana on että bensapumppu lakkasi toimimasta, tai siis itse pumppu toimii, mutta ei tunnu saavan virtaa. Auto hyytyi viime viikolla ja mihinkäs muualle kuin joen ylittävälle sillalle 4:n ruuhkaan... :cry: Liikkeessä sanottiin bensapumpun olevan vajaatoiminen mutta irti repimisen ja testauksen jälkeen itse pumpussa ei ole vikaa. Osaisiko joku auttaa Proben kanssa tuskailevaa, juuri laittanut autoa katsastuskuntoon ja hyvää tuuria piisaa omiksi tarpeiksi, nyt tuli tämä... :| Mistä pumppu saa sähkön ja minne menee maadoitukset? Pitääkö ohittaa vai mikä säätelee pumpun toimintaa? Ja mitkähän osat kyseiseen laitokseen käy Mazdalta, kun selvää kuvaa asiasta en ole saanut, mikäli tarvitsee jotain uutta palikkaa hommata niin olisi kiva tietää mitä hakee... :wink: Tarkoitan siis, jos jollakin olisi yksityiskohtaista tietoa sähköistä, mikä toimii, miten ja mihin vaikuttaa olisin kiitollinen. Tuota sähköinsinöörin koulutusta kun ei ole tullut hankittua niin sellainen maalaisjärjellä ymmärrettävä vastaus olisi mukava. Auttakaa viisaammat ja kiitos jo etukäteen...:) Auto on levällään ja polte liikenteeseen olisi kova... :mrgreen:
Ford Probe GT -91 2.2L Turbo Haynes on raamattu...
Mazda 323F -90 1.6 (demolished)
Kessi
Viesti:

Re: Probe -91 2.2gt bensapumpun häiriöt

Viesti Kirjoittaja Kessi »

Bensapumpun rele tiensä päässä?? Löytyy A-pilarista kuskin jalkatilasta, pumpulle lätee keltainen piuha. Itse pumppuunhan pääsee käsiksi poistamalla takapenkin istuinosan.
...Kyl se siihen sopii!!...
Ford Probe 2.2GT
http://www.nyrkkipaja.1g.fi
arttup

Viesti Kirjoittaja arttup »

Mistähän näitä proben bensapumppuja saa ostettua? Kun ei mazdan pumppu ilmeisesti käy
anon1

Viesti Kirjoittaja anon1 »

Ebaystä löytyy alkaen 12 euroo.
Mondeo -09 2.5T Panther Black
:ford:
It`s my way or no way.
Vastaa Viestiin