Ehostus 1: Tuning-verkkoa etu- ja takapuskuriin
Tulee tässä lähiaikoina käytettyä molemmat puskurit (vakio) pois kun korjaan pari pientä ruostepilkkua puskureitten ja pellin saumakohdista. Oletteko millaisella systeemillä laittanu tuning-verkkoa puskureitten aukkoihin? Kun tuonne puskureitten taakse ei oo päässy oikeen näkemään itse että millaset mahdollisuudet verkon kiinnittämiselle siellä on nii aattelin kysästä täältä

Itsellä käyny mielessä kiinnittäminen sikaflexillä siten että leikkaa verkosta reilumman palan mitä itse aukko on ja taittaa ylimenevät osat puskurin takapuolelle ja painaa ne verkon lipareet sikaflex-klöntteihin. Meneeköhän pahasti metsään?
Ehostus 2: Pakoputken ulostulo
Aattelin vaihtaa pakoputken päähän kromisen hillityn ulostulon (soikean tai pyöreän) ankean alkuperäisen surullisesti alaspäin nyyhköttävän tilalle. Tätä tapausta olen sen verran tutkinu että alkuperäisen putken yläreunan linja on minun mielestä hiukan ylempänä mitä puskurissa olevan aukon yläreuna. Putken loppupään mutkahan pitäs tietty vetää rautasahalla taikka rälläkällä pois jotta siihen vois ulostulon laittaa, mutta tuo yläreunan sopivuus vähän mietityttää nyt että miten sen kans tekisi.
Eli. Pitäskö puskurissa olevaa aukkoa vain yksinkertaisesti isontaa yläreunastaan (esim. dremelillä) jotta "jatke" sopis tulemaan siististi puskurin aukosta vai voisko tuota pakoputkiston loppupäätä laskea hieman erilaisilla pakoputkiston kannattimilla jotta "jatke" sopisi tulemaan aukosta hyvin?
Kiitosta jo etukäteen...toivottavasti tärppää