2,0 och c3 automaatti

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Ouridee
Viestit: 4
Liittynyt: 16 Maalis 2008 16:47

2,0 och c3 automaatti

Viesti Kirjoittaja Ouridee »

Kuuluukos kyseisessä nelos koneessa olla laippaa vetolevyn ja kampiakselin välissä? :roll: Kun on entinen turbiini ja vetolevy mennyt tuusan pas**ks ja joku epäili että laatikon vaihtajalta on jääny jonkunnäköinen laippa vetolevyn takaa pois. jonka takia vetolevy on hakannu starttiin ja siitähän se soppa sitte jo syntyyki. Kutosessa tommonen vissii on mut jos on nelosessaki ni onko mitää tietoa suunnilleen minkä kokonen on tai saisko jostain uutta? :o
aski
Viestit: 68
Liittynyt: 16 Maalis 2008 15:52

Re: 2,0 och c3 automaatti

Viesti Kirjoittaja aski »

etsit vaan sen "ohjearvon" eli mitan lohkon ja laatikon saumakohdasta vetolevyn pintaan. ja ostat/teet/teetät sen levyn sinne jos tarvetta. mitan varmaan saat korjausoppaasta, tai korjaamolta kauniisti kysymällä.

oikeastaan voit tehdä myös niin että mittaat itse sen vaihdelaatikon ja lohkon saumakohdasta vetolevyyn olevan mitan.

sitten mittaat vaihdelaatikonpäästä saman paitsi että otat mitan vaihdelaatikon ja lohkon saumakohdasta siihen turbiiniin mihin vetolevy tulee pulttaamalla kiinni. lasket näiden erotuksen jos on ja sen verran mellaa vetolevyn ja kampiakselin väliin. silloin vetolevy tulee ihan turbiinin "iholle". voit jättää myös vähän välystä koska turbiini voi tulla hieman laatikosta ulospäin ilman ongelmia ja helpottaa se pieni välys asennustakin.

Perhana kun tuli vaikeasti selitettyä..

edit: toivottavasti nyt on hieman selkeämpi
Viimeksi muokannut aski, 19 Huhti 2008 17:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin