mondeon ABS anturi

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
Avatar
RcTero
Viestit: 9
Liittynyt: 31 Loka 2006 21:27

mondeon ABS anturi

Viesti Kirjoittaja RcTero »

Olen koittanut etsiä Farmari Mondeooni vm -95 ABS anturia taakse. Onko tämä todella niin vaikea osa löytää että joutuu ostamaan sen merkkiliikkeestä? Hinta on niin älytön kun vertaa muihin merkkeihin että menee pian auto vaihtoon tuon osan takia. Onko jossain muussa autossa sopiva anturi vai mitä tässä oikein tekee?
Avatar
Immo
Viestit: 47
Liittynyt: 13 Marras 2006 19:20
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: mondeon ABS anturi

Viesti Kirjoittaja Immo »

RcTero kirjoitti:Olen koittanut etsiä Farmari Mondeooni vm -95 ABS anturia taakse. Onko tämä todella niin vaikea osa löytää että joutuu ostamaan sen merkkiliikkeestä? Hinta on niin älytön kun vertaa muihin merkkeihin että menee pian auto vaihtoon tuon osan takia. Onko jossain muussa autossa sopiva anturi vai mitä tässä oikein tekee?

Joo osalla on ihan hyvä hinta alkuperäisenä ja varaosana ei taida olla ollelnkaan.

Itse ostin purkaamolta koko tolpan taakse kun eivät anturia irrallaan myyneet.
Niitä saa sieltä ihan kohtuu hintaa.
Mondeo 2.0 -98
Transit 2.0 -89 (Westfalia retkeilyauto) (myyty)
Scorpio 2.9 4x4 (myyty)
Larsanjus
Viestit: 80
Liittynyt: 10 Syys 2006 16:07
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: mondeon ABS anturi

Viesti Kirjoittaja Larsanjus »

Hyvinkäältä saa tulla irroittamaan sopuhintaan, purkupelistä pitäis moinen vielä löytä kummallekin puolelle.
Vw T2 -68 ja -74
Ex:Mondöö 2,5 V6 gt stw -97
ipe86

Re: mondeon ABS anturi

Viesti Kirjoittaja ipe86 »

Itsekkin jo jonkun aikaa metsästänyt anturia taakse Ford Mondeo -98 2,5 V6.. Tuntuu vaan purkuosat yleensä olevan rumpujarrulliselle.. Onko kellään tietoa et käykö rumpujarrullisen anturi levyjarrulliseen? Ja mitä eroa on farkun ja sedanin antureilla??
Vastaa Viestiin