Jep jep tulihan tossa sieraimella reilu 2000 onnellista kilometriä viikossa, kun kävin lapissa. Eikä keskikulutuskaan huimaa päätä, matka-ajossa 6.7-7.2
Ongelmaan: Muutamaan kertaan on esiintynyt kyseistä ongelmaa, kiihdyttäessä matalilla kierroksilla (1250-2000RPM) veto ikäänkuin katkeaa painettaessa kaasua, mutta tule takaisin nykäyksen omaisesti. Eilen vika esiintyi todella selkeästi: Ajelin hissukseen kylmällä autolla kolmosella pienillä kierroksilla. kun painan kaasua enemmän niin veto katkeaa ja moottorin äänikin muuttuu hieman booavaksi, tätä kestää muutaman sekunin kunnes päästän kaasun. Uusi yritys ja sama juttu muutaman sekunnin ajan kunnes päästää kaasun. kolmas kerta, toimii aivan normaalisti!
Siis pääpiirteissään veto on normaali sitten katkeaa ja tulee yhtäkkiä takaisin nykäyksenomaisesti!
Siis mikäs on ongelmana, tai tarkemmin mikä anturi kiukuttelee? kaasun asento anturi?
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mikä anturi nyt?
Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Hyppää
- Ford-Club tiedottaa
- ↳ Tiedotteet
- ↳ Tapahtumat
- Jäsenalue
- Rekisteröityneet käyttäjät
- Kaikille
- ↳ Foorumin pelisäännöt ja käyttö
- ↳ Autotalli
- ↳ Autoilu
- ↳ Sana on vapaa
- ↳ Keskustelun kehittäminen
- Ford Tekniikka
- ↳ Alusta
- ↳ Kori & sisusta
- ↳ Autohifi
- ↳ Autosähkö
- ↳ Tekniikka
- Malli ryhmät ja sivustot
- ↳ Transitmiehet
- ↳ Yleistä keskustelua transiteista
- ↳ Apua ongelmiin
- ↳ Transit projektit
- ↳ Cortina Club
- ↳ Consul & Granada
- ↳ ANGLIA Club
- ↳ FordMclub
- ↳ Ford-freak
- ↳ Ford-freak overdrive foorum
- ↳ Taunus club foorum
- ↳ Cosworthrsclub / CRSC foorumi
- ↳ Fmoc
- Kaupalliset alueet
- ↳ -Tarjouksia yhteistyökumppaneilta-
- ↳ Ostetaan ja Myydään ajoneuvot
- ↳ Ostetaan ja Myydään varaosat / Tarvikkeet
- ↳ Ostetaan ja Myydään Klassikkot / Tarvikkeet
- ↳ Autoiluun liittymättömät Osto- ja Myynti-ilmoitukset
- ↳ Lahjoitetaan