pikaisesti apua! escortin lämmöt
Lähetetty: 27 Joulu 2007 16:07
kiireisesti apua! tuli tuossa kuukausi sitten ostettua ford escort 1.6 16valve zetec-e vm:95 ja kilometrit 208tkm ja ostohetkellä lämpömittari oli jotakuinki
pimiä ei juurikaan liikahtanut mutta kapiiniin tuli lämpöä vaikka muille jakaa tuli siitä huolimatta vaihdettua termostaatti ei auttanut mittaristoon, nyt kun autolla oli ajettu kuukausi rupesi noi lämmöt huolestuttamaan että mitä ne oikeasti on ja ostin sit fordilta alkuperäiset anturit. seuraavat sen mikä on ylävesi letkussa eli flektin, lämpömittarin ja boksin lämpötila anturin mitkä on termostaatti kotelossa päällä ja alla ja kas kummaa lämpömittari rupesi toimimaan liiankin hyvin nyt se sit otti ja ei juurikaan pysy aloillaan eli voisiko joku kertoa missä kohtaa mittaristossa neulan pitää olla normaali lämpötilassa ja missä kohtaa kun flekti lähtee päälle nouseeko vai laskeeko normaali asennosta.
ja sit asiaan kylä nopudessa noin 40-60km/h viisari on puolessa välissä jos nopeutta nostaa tai laskee niin tekee mittarikin ja jos säädät puhallinta kylmälle tai kuumalle mittari kans reakoi laskee tai nousee, samoin autolla kiihdyttely nostaa mittaristossa lämpöjä, ja flekti ei ole kertakaan lähtenyt päälle eikä uskaltaisi nostaakaan lämpöjö ja katsoa mitä se sit sanois eli mikä VIKANA. ps mikä on fordin oikea oppinen jäähdytysjärjestelmän ilmaus tapa tuli vaan ajettua noin 100km.
pimiä ei juurikaan liikahtanut mutta kapiiniin tuli lämpöä vaikka muille jakaa tuli siitä huolimatta vaihdettua termostaatti ei auttanut mittaristoon, nyt kun autolla oli ajettu kuukausi rupesi noi lämmöt huolestuttamaan että mitä ne oikeasti on ja ostin sit fordilta alkuperäiset anturit. seuraavat sen mikä on ylävesi letkussa eli flektin, lämpömittarin ja boksin lämpötila anturin mitkä on termostaatti kotelossa päällä ja alla ja kas kummaa lämpömittari rupesi toimimaan liiankin hyvin nyt se sit otti ja ei juurikaan pysy aloillaan eli voisiko joku kertoa missä kohtaa mittaristossa neulan pitää olla normaali lämpötilassa ja missä kohtaa kun flekti lähtee päälle nouseeko vai laskeeko normaali asennosta.
ja sit asiaan kylä nopudessa noin 40-60km/h viisari on puolessa välissä jos nopeutta nostaa tai laskee niin tekee mittarikin ja jos säädät puhallinta kylmälle tai kuumalle mittari kans reakoi laskee tai nousee, samoin autolla kiihdyttely nostaa mittaristossa lämpöjä, ja flekti ei ole kertakaan lähtenyt päälle eikä uskaltaisi nostaakaan lämpöjö ja katsoa mitä se sit sanois eli mikä VIKANA. ps mikä on fordin oikea oppinen jäähdytysjärjestelmän ilmaus tapa tuli vaan ajettua noin 100km.