sierran apurungon ja rugon välinen tukikumi

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
alllu
Viestit: 3
Liittynyt: 24 Marras 2007 22:24
Paikkakunta: vihti

sierran apurungon ja rugon välinen tukikumi

Viesti Kirjoittaja alllu »

Jos nyt joku tietäis kertoa vähän niksejä miten 2litraseen -93:seen riesaan sais kaikista yksinkertaisimmin vaihdettua takapään apurungon ja rungon välisen kumityynyn. Vanhan sai helposti pois mutta uuden tyynyn takaisin laitto onkin sitten toinen juttu. Vanhakaan ei mene takaisin paikoilleen. Pikaisia vastauksia kiiitos :?
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

mitä pienempi vika, sitä suurempi työkalu.

kyllä se sinne menee kun rasvaa vaan reilusti ja tunkee väkisin
Focus 1.0 edition a6 2017
alllu
Viestit: 3
Liittynyt: 24 Marras 2007 22:24
Paikkakunta: vihti

entä jos..

Viesti Kirjoittaja alllu »

jaska74 kirjoitti:mitä pienempi vika, sitä suurempi työkalu.

kyllä se sinne menee kun rasvaa vaan reilusti ja tunkee väkisin

"mahuu mahtuu" entä jos ei menekkään väkisin. liian väkisin tunkemallakin saattaa saada kivasti lisäduunia.
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

ei hakkaamalla, vaan puristamalla
Focus 1.0 edition a6 2017
Avatar
Fordson-Riesa-87
Viestit: 161
Liittynyt: 28 Tammi 2006 19:49
Paikkakunta: Hyllykallio

Viesti Kirjoittaja Fordson-Riesa-87 »

ite sain suhteellisen helposti paikalleen kun rasvasin kumin mäntysuovalla ja sit nostin tunkilla apurunkoa pohjaan kiinni joten pusla meni rungon sisälle
hana
Viestit: 144
Liittynyt: 21 Huhti 2005 10:10
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja hana »

Ite laitoin kierretanko/iso prikka/lattaraura hässäkällä, ja hyvin meni paikoilleen
Kyllä lähtee.... jos ei lähde niin sutii...
esko mk1
Viestit: 22
Liittynyt: 07 Helmi 2005 13:03
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja esko mk1 »

Juu lattarauta, u-profiili, isohalk.putki tms. viritys, sekä m12 kierretankoa, mutterit ja isot prikat. Saat sen paikoilleen ns.vetämällä yläpuolelta. Hiton hyväksi liukasteeksi olen todennut, ei glid...vaan uponor-viemäriputkisto voiteen. Siis sen sinisen jota laitetaan putkistojen muhvitiivisteisiin ennen asennusta. Se tekee kumin aivan sairaan liukkaaksi. Unohda crc, wd-40, ne on lällärikamaa tässä kohtaa. Kyllä se siitä.
Steel is real
alllu
Viestit: 3
Liittynyt: 24 Marras 2007 22:24
Paikkakunta: vihti

kylä lähtee

Viesti Kirjoittaja alllu »

jep. helpostihan se sinne upposi, tyhmä kun on ja liukastaa vaseliinilla niin eihän se mihinkään mennyt. käsien pesuaine liukasti täydellisesti ja kumit vaihtu näpsäkästi puolessatoista tunnissa. :)
Avatar
d-spec
Viestit: 37
Liittynyt: 19 Loka 2007 19:52
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja d-spec »

juu noi rasvat (voitelu/ruost irroitin)pistäää haaaaaaastetta kun ne meinaa turvottaa kumia... :lol:
ja siellä se kaveri vääntää puslaa paikalleen naama punaisen ja ei mene... :oops:

mutta juuri tuossa tiivistevoiteessa on sitä siliconia, tai sit vaan käyttää siliconia niin toimii kivasti ja menee heittämällä paikalleen... ainakin melkein... :roll:
Fiesta 1,0c -89 2.0 ZVH tulossa ylipaineistus, -88 Ma70 7m-gte, audi typ44, audi typ81 coupe gt 2.2, passat 3bg 4motion
Muut projektit:A4 1.8tq 300hp, typ81 coupe 2.2t 280+ -81. civic Vti -92 ++200hp N/A

Powered By MorGo Systems
Vastaa Viestiin