Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
nostin etupään ylös talvirenkaita vaihtaakseni ja törmäsin kummalliseen klappiin. kun kuskin puoleista rengasta ravistelee vasemmalle ja oikealle, tuntuu selvä klappi. kun taas ravistelee ylös/alas niin klappia ei tunnu
mitä hittoa? jos laakeri olis porsinut niin eikös se klappi tuntuisi joka suuntaan? hanttarin puolella klappia ei ole. lisäksi molemmat eturenkaat ovat kuluneet sisäreunasta. neuvoo! helppii!!
niin ja auto on vuosimallia 1990.
no niin... Jushi69 osui ja upposi! otin raidetangon pään irti (samalla ilmeisesti tuhosin sen) ja heiluttelin pelkkää raidetankoa. klappi on siellä. voiko pelkän kuskinpuoleisen raidetangon irroittaa ottamatta koko systeemiä irti autosta? ja saako koko systeemin irti autosta helposti vai pitääkö irroittaa moottori ja puoli autoa?
ohjausvaihde on kohtuu helppo irroittaa.. 4 pulttia korissa ja sit ohjaus ristikko ja toinen raidepää, ohjausakseliin irroittamisessa menee n.1-1,5 kun rauhallisesti toimii
Fiesta 1,0c -89 2.0 ZVH tulossa ylipaineistus, -88 Ma70 7m-gte, audi typ44, audi typ81 coupe gt 2.2, passat 3bg 4motion
Muut projektit:A4 1.8tq 300hp, typ81 coupe 2.2t 280+ -81. civic Vti -92 ++200hp N/A
d-spec kirjoitti:ohjausvaihde on kohtuu helppo irroittaa.. 4 pulttia korissa ja sit ohjaus ristikko ja toinen raidepää, ohjausakseliin irroittamisessa menee n.1-1,5 kun rauhallisesti toimii
nyt on koko roska pöydällä. molemmat r-tangon päät meinaan vaihtaa kun on aika vanhan näköiset. oli kiinni korissa kylläkin kahdella pultilla eikä neljällä.... nyt tarttis sit vaan saada toinen raidetanko vaihdetuksi. milläköhän mokoma lähtee irti?