Terve
Autola ajettu 240 tkm. Kytkin luistaa, eli pitänee vaihtaa ainakin levy. Kannattaako samalla vaihtaa paineasetelma? Entäs painelaakeri (jossa työsylinteri samassa)?
Miten voin diagnosoida, onko painelaakeri vaihtokunnossa? Miksiköhän Motonetin listassa lukee, että se on aina vaihdettava?
-AR
Mondeo -98 1.8 kytkimen painelaakerin vaihto?
Re: Mondeo -98 1.8 kytkimen painelaakerin vaihto?
Vaiha vaan kaikki ni ei tarvii "heti" uudestaan purkaa auki.aryhanen kirjoitti:Terve
Autola ajettu 240 tkm. Kytkin luistaa, eli pitänee vaihtaa ainakin levy. Kannattaako samalla vaihtaa paineasetelma? Entäs painelaakeri (jossa työsylinteri samassa)?
Miten voin diagnosoida, onko painelaakeri vaihtokunnossa? Miksiköhän Motonetin listassa lukee, että se on aina vaihdettava?
-AR
Eikös tuossa vuosimallissa ole jo nestekytkin?
Jos on niin painelaakeri on työsylinterin kanssa samassa paketissa.
Ja on kallis ainakin v6:een. Makso itellä saman verran ku kytkinpaketti (levy+asetelma)
Eli kaikki vaihtoon vaan
Jos on niin painelaakeri on työsylinterin kanssa samassa paketissa.
Ja on kallis ainakin v6:een. Makso itellä saman verran ku kytkinpaketti (levy+asetelma)
Eli kaikki vaihtoon vaan

Granada 2.0i zetec -82/00 Granada estate 2.0 -78
Escort mk2 1.1 "RS2000" -> 2.0 zetec kestoprojekti, co-operation with tokor,
- HeKo Performance Parts -
Escort mk2 1.1 "RS2000" -> 2.0 zetec kestoprojekti, co-operation with tokor,
- HeKo Performance Parts -