Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
tulin tänne ford-clubiin ihan kaverin asialla, kun sillä on semmonen -97 mondeo 2.5 litrasena ja siinä on vialla jotain kun ollaan testailtu 0-100 ni menee jonkun 13s. Luvattu on kuitenki joku 8.5 vai mitä se nyt olikaan. Mistäköhän kannattais lähtee etsiin vikaa? Onko jollain ollu vastaavaa mopomaisuutta mondeossa? Ensin mä ajattelin et jos veis penkkiin, ni näkis että paljon siä on tehoja jäljellä ja että onko seokset millaset yms. Mutta jos jollain on mitään vinkkiä, niin antaa tulla.
Tee koneelle RVS käsittely.
Asiasta ollaan kahta mieltä, mut ite oon kokenut sen hyväksi ja käsitellyt jo 4 omaa menopeliä hyvin tuloksin.
Kulkeeko yli 120 km/h? -> jos ei niin tod. näk. kat:it vaihtokunnossa.
hana kirjoitti:Tee koneelle RVS käsittely.
Asiasta ollaan kahta mieltä, mut ite oon kokenut sen hyväksi ja käsitellyt jo 4 omaa menopeliä hyvin tuloksin.
Kulkeeko yli 120 km/h? -> jos ei niin tod. näk. kat:it vaihtokunnossa.
mikä on RVS? ei sillä mitään huippuja oo otettu mut kyllä sillä joku 150 on menty eikä tuntunu viä lopussa olevan.. et ainaki yli 120km/h menee.