-92 XR3i käsijarrukengät

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
Pippa
Viestit: 7
Liittynyt: 28 Elo 2007 18:53

-92 XR3i käsijarrukengät

Viesti Kirjoittaja Pippa »

Mistä löytäisin edullisesti käsijarrukengät -92 XR3i Escortiin? Fordilla maksaa yli 200€ :evil: Mahtaakohan RS2000:ssa olla samanlaiset?
Uudelleen pinnoitus on tietysti yksi vaihtoehto, mutta ovat melko pahasti jo päässeet ruostumaan.
koskar
Viestit: 334
Liittynyt: 21 Helmi 2005 19:09
Paikkakunta: Kurikka

Re: -92 XR3i käsijarrukengät

Viesti Kirjoittaja koskar »

Pippa kirjoitti:Mistä löytäisin edullisesti käsijarrukengät -92 XR3i Escortiin? Fordilla maksaa yli 200€ :evil: Mahtaakohan RS2000:ssa olla samanlaiset?
Uudelleen pinnoitus on tietysti yksi vaihtoehto, mutta ovat melko pahasti jo päässeet ruostumaan.
Mahtaa olla samalla varaosanumerolla... kiinnostaisi vähän itseäkin nuo käsijarrukengät jos ihmisten hinnoilla mistään saa? Ei kukaan ole sattunut selailemaan muiden valmistajien malleista sopivia?
Krisse
Viestit: 1424
Liittynyt: 05 Helmi 2005 20:54
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Krisse »

Oisko teillä heittää Voordin varaosanumeroa tolle, voisin vähä katsastaa.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
koskar
Viestit: 334
Liittynyt: 21 Helmi 2005 19:09
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja koskar »

Krisse kirjoitti:Oisko teillä heittää Voordin varaosanumeroa tolle, voisin vähä katsastaa.
6749045 <-tuo sen pitäisi kaiketi olla?

http://www.brakeparts.co.uk/ Näyttää myyvän jotain aivan inhimilliseen hintaan, mutta kuinka on suomessa :).
Krisse
Viestit: 1424
Liittynyt: 05 Helmi 2005 20:54
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Krisse »

Juu. No ei mul oo kyl mitää sanottavaa toho numeroo.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
koskar
Viestit: 334
Liittynyt: 21 Helmi 2005 19:09
Paikkakunta: Kurikka

Re: -92 XR3i käsijarrukengät

Viesti Kirjoittaja koskar »

koskar kirjoitti: Mahtaa olla samalla varaosanumerolla... kiinnostaisi vähän itseäkin nuo käsijarrukengät jos ihmisten hinnoilla mistään saa? Ei kukaan ole sattunut selailemaan muiden valmistajien malleista sopivia?
Tässä vastaus?
Pippa
Viestit: 7
Liittynyt: 28 Elo 2007 18:53

Viesti Kirjoittaja Pippa »

Tuhannet kiitokset koskarille vihjeestä! Nyt on Bemarin palat autossa ja hyvin pitää. Palat löytyivät Biltemasta edullisesti 16,90 sarja. Sovitus vaati vain hieman viilaamista.
koskar
Viestit: 334
Liittynyt: 21 Helmi 2005 19:09
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja koskar »

Pippa kirjoitti:Sovitus vaati vain hieman viilaamista.
Et sattunu kuvaa ottamaan, että mistä viilailit? Tietäisi laittaa viestiä eteenpäin muille harrastajille.
xtaaviankka
Viestit: 236
Liittynyt: 28 Marras 2007 09:20

Jarrukengät

Viesti Kirjoittaja xtaaviankka »

8) Ja motonetistä saa johkiin 20€ paikkeilla, joten en kyllä itse jaksaisi viilailla, lienee ford:lla markka-aikainen hintalappu ollut paketissa.
koskar
Viestit: 334
Liittynyt: 21 Helmi 2005 19:09
Paikkakunta: Kurikka

Re: Jarrukengät

Viesti Kirjoittaja koskar »

xtaaviankka kirjoitti:8) Ja motonetistä saa johkiin 20€ paikkeilla, joten en kyllä itse jaksaisi viilailla, lienee ford:lla markka-aikainen hintalappu ollut paketissa.
Kerro toki muillekkin jos Motonet myy RS200/XR3i käsijarrukenkiä. Itse en niitä luettelosta ole löytänyt (vaikka juuri tarkistin).
xtaaviankka
Viestit: 236
Liittynyt: 28 Marras 2007 09:20

Jarrukengät

Viesti Kirjoittaja xtaaviankka »

Varaosaluettelo FORD ESCORT 91--00 ORION 91-92

Olettaisin että nuo on rummuliset takajarrut kuvista päätellen.

Joten tässä kohtaan ei tuo ole oikea kenkä kun on levylliset takajarrut :oops:

Ja http://www.kitkaliimaus.fi/ tekee näitä vanhoinin runkoihin noin 50€ paikkeilla.
Pippa
Viestit: 7
Liittynyt: 28 Elo 2007 18:53

Viesti Kirjoittaja Pippa »

koskar kirjoitti: Et sattunu kuvaa ottamaan, että mistä viilailit? Tietäisi laittaa viestiä eteenpäin muille harrastajille.
Ei tullut kiireessä kameraa haettua... Alapää käy sellaisenaan paikalleen, yläreunan kolosia avattiin ylöspäin noin 3mm jonka jälkeen puristettiin ruuvipenkissä kielekettä ylöspäin. Näin saatiin kolot "siirrettyä" oikealle kohdalle, vivusto kohdistuu näihin koloihin. Lisäksi palaa yläpuolelta katsottuna piti sisempää loveusta jatkaa noin 10mm. Vaikea selittää mutta kun vanha ja uusi pala ovat kädessä niin muutosta vaativat kohdat kyllä huomaa. Uusi pala oli täsmälleen samanlainen kuin koskarin kuvassa näkyy.
Vastaa Viestiin