88-92 Proben ahtojen nosto.?
Lähetetty: 05 Kesä 2005 16:42
Eli pystyykö vakio pumppu/ecu käsitteleen n. bar:n paineita?Ja kuinka hyvin sillon kestää,vai kestääkö?
Ford-Club Finland keskustelu
https://www.fordclub.fi/foorumi/
veikkaampa että seos menee laihalle,koska equ on säädetty melkeen puolet pienemmille paineille.bensanpaineen nostolla vois jonkin verran sitä tilannetta parantaa,mutta seosmittari tarvii ehdottomasti olla ellei meinaa jarrupenkkiin viedä.ja mielellään vielä laajakaistamittari vaikka kallimpi onkin>säästää itsensä hetkessä takasi siinä vaiheessa ku mäntä sulaa tms.MVirtanen kirjoitti:Eli pystyykö vakio pumppu/ecu käsitteleen n. bar:n paineita?Ja kuinka hyvin sillon kestää,vai kestääkö?
Olis varmaan samaan syssyyn myös isompi cooleri aiheellinenMVirtanen kirjoitti:Eli pystyykö vakio pumppu/ecu käsitteleen n. bar:n paineita?Ja kuinka hyvin sillon kestää,vai kestääkö?
Sekin on tulossa,tässä vaan kysellään tulevia(paineet tiputettu jo,pikainen testaus tuo 0,8)..Ja siinä on tällä hetkellä jo flekti,ja jos ei se riitä niin sit myös vesijäähdytys(uuden IC:n jälkeen siis).Ja kun puhutaan vakiokoneesta,niin kyllähän jotkut voivatkin kestää,kyse kun ei ole kuitenkaan jatkuvasta polkemisesta.Sitäpä tässä kyselenkin,ja ei olis pahitteeks saada jostain lisätietookaan noista koneen osista,kuinka kestäviä ovat,millä voi korvata (siis paremmilla) jne..Kessi kirjoitti:Olis varmaan samaan syssyyn myös isompi cooleri aiheellinenJos niinku maksimi hyötyä miettii..
![]()
Mazda626 2.2i (tyyppi:F2)osat sopii.. Ite vaihdoin just jakopäänhihnan +muut hilut... Stocman anto osille hintaa n250€ ja mazdalta sai "samat" osat 113€... Tuota konetta ei käsittääkseni oo tosin turbolla varustettuna Mazdassa ollu, eli fordin heput ovat tuon turbo patentin siihen kehittäneetMVirtanen kirjoitti:Sitäpä tässä kyselenkin,ja ei olis pahitteeks saada jostain lisätietookaan noista koneen osista,kuinka kestäviä ovat,millä voi korvata (siis paremmilla) jne..