Sierran gt-alusta
Sierran gt-alusta
Mahtaiskos joku tietää mitä tommonen pitää sisällään, muuta ku kalliit varaosat?
Onko takana saman moiset puslat kuin normi sierran alustas? Tästä on joskus ollu voortin muutos paperi mutta aikasemman omistajan vaimo kulta siivos auton ja tuhos kaikki kuitit ja paperit mitä autossa oli.
Onko takana saman moiset puslat kuin normi sierran alustas? Tästä on joskus ollu voortin muutos paperi mutta aikasemman omistajan vaimo kulta siivos auton ja tuhos kaikki kuitit ja paperit mitä autossa oli.
-
- Viestit: 99
- Liittynyt: 29 Joulu 2005 22:34
- Paikkakunta: north state
Re: Sierran gt-alusta
samat puslat. ei varmaan muuta eroa perus sierran alustaan kuin se että saattaa olla kallistuksen vakaaja takana ja alunperin olleet hieman matalammat jouset..samat osat käy kuin normi sierraankin.igor78 kirjoitti:Mahtaiskos joku tietää mitä tommonen pitää sisällään, muuta ku kalliit varaosat?
Onko takana saman moiset puslat kuin normi sierran alustas? Tästä on joskus ollu voortin muutos paperi mutta aikasemman omistajan vaimo kulta siivos auton ja tuhos kaikki kuitit ja paperit mitä autossa oli.
Olisko vain joku firma vaihtanu vakaajat paksumpiin ja jouset matalampiin ja parempiin niin sitä sai sitten myydä GT:nä? Es ruottis noita on vaikka kuinka paljon myynnis.
Olisit vain ostanu normi madallusjouset... Halvimmat lesjeförssi hörssit 109e ja paremmat vaikka spaxit n. 200e. Hinnat koko kierros...
Olisit vain ostanu normi madallusjouset... Halvimmat lesjeförssi hörssit 109e ja paremmat vaikka spaxit n. 200e. Hinnat koko kierros...
toi mun sierra o vissiin joku jämistä kasattu 2.0 is.
siinä o tehdaslaittone rs-korisarja, lukkoperä, kattoluukku, keskuslukko, alkuperänen nahkanen ralliratti, 2 kierrosta voortin alkuperäsiä aluvanteita 15" ja 14" ja tommone voortin alkuperäne jäykempi alusta n35milliä matalempi vakioo.
Tää o suomi auto.
Edellisestä 2.0is riesasta ei sovi mikää tähä koslaan.
[/i]
siinä o tehdaslaittone rs-korisarja, lukkoperä, kattoluukku, keskuslukko, alkuperänen nahkanen ralliratti, 2 kierrosta voortin alkuperäsiä aluvanteita 15" ja 14" ja tommone voortin alkuperäne jäykempi alusta n35milliä matalempi vakioo.
Tää o suomi auto.
Edellisestä 2.0is riesasta ei sovi mikää tähä koslaan.
[/i]
voinha ottaa ku kerkeen. Iha tavallinen kolmiovinen sierra päälle päin. Etupuskuri on vaihrettu edellisen omistajan toimesta ku oli vähä yliohjautunu talvikelis ja uus ois maksanu silloin 4500mk.
Tää o uutena ollu voortin edustus auto, kertovat tua levorannalla että noi edustus autot o ollu välillä melko erikoisia tapauksia.
Tää o uutena ollu voortin edustus auto, kertovat tua levorannalla että noi edustus autot o ollu välillä melko erikoisia tapauksia.