Sierran gt-alusta

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
igor78
Viestit: 56
Liittynyt: 15 Loka 2007 16:15

Sierran gt-alusta

Viesti Kirjoittaja igor78 »

Mahtaiskos joku tietää mitä tommonen pitää sisällään, muuta ku kalliit varaosat?
Onko takana saman moiset puslat kuin normi sierran alustas? Tästä on joskus ollu voortin muutos paperi mutta aikasemman omistajan vaimo kulta siivos auton ja tuhos kaikki kuitit ja paperit mitä autossa oli.
mr.oohoosee
Viestit: 99
Liittynyt: 29 Joulu 2005 22:34
Paikkakunta: north state

Re: Sierran gt-alusta

Viesti Kirjoittaja mr.oohoosee »

igor78 kirjoitti:Mahtaiskos joku tietää mitä tommonen pitää sisällään, muuta ku kalliit varaosat?
Onko takana saman moiset puslat kuin normi sierran alustas? Tästä on joskus ollu voortin muutos paperi mutta aikasemman omistajan vaimo kulta siivos auton ja tuhos kaikki kuitit ja paperit mitä autossa oli.
samat puslat. ei varmaan muuta eroa perus sierran alustaan kuin se että saattaa olla kallistuksen vakaaja takana ja alunperin olleet hieman matalammat jouset..samat osat käy kuin normi sierraankin.
igor78
Viestit: 56
Liittynyt: 15 Loka 2007 16:15

Viesti Kirjoittaja igor78 »

Hieno homma, ei tartte niitäki (puslia) ekana irrottaa ja mennä sitte vasta tilaileen voorttilta. Takaiskarit oli samat ku kossu sierras mut jouset oli omanlaisensa ei sopinu normi jouset. piti tilata saksasta 105e kappale.
Hienoja vehkeitä.
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

igor78 kirjoitti: Takaiskarit oli samat ku kossu sierras mut jouset oli omanlaisensa ei sopinu normi jouset. .
miksei tavalliset jouset sopinu?
Focus 1.0 edition a6 2017
igor78
Viestit: 56
Liittynyt: 15 Loka 2007 16:15

Viesti Kirjoittaja igor78 »

tavalliset jouset oli pitemmät ja suorat, noi mikkä mulla on ne kapenee ylös päin ja ne o vahvemmat.
Tosin tästä vehkeestä on voorttin varaosapuolellaki kehuttu ettei tämmöstä o ikinä tehty. ainakaa sarjavalmisteisena.
kimmok
Viestit: 265
Liittynyt: 10 Heinä 2006 19:02
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja kimmok »

Olisko vain joku firma vaihtanu vakaajat paksumpiin ja jouset matalampiin ja parempiin niin sitä sai sitten myydä GT:nä? Es ruottis noita on vaikka kuinka paljon myynnis.

Olisit vain ostanu normi madallusjouset... Halvimmat lesjeförssi hörssit 109e ja paremmat vaikka spaxit n. 200e. Hinnat koko kierros...
igor78
Viestit: 56
Liittynyt: 15 Loka 2007 16:15

Viesti Kirjoittaja igor78 »

toi mun sierra o vissiin joku jämistä kasattu 2.0 is.
siinä o tehdaslaittone rs-korisarja, lukkoperä, kattoluukku, keskuslukko, alkuperänen nahkanen ralliratti, 2 kierrosta voortin alkuperäsiä aluvanteita 15" ja 14" ja tommone voortin alkuperäne jäykempi alusta n35milliä matalempi vakioo.
Tää o suomi auto.
Edellisestä 2.0is riesasta ei sovi mikää tähä koslaan.
[/i]
kimmok
Viestit: 265
Liittynyt: 10 Heinä 2006 19:02
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja kimmok »

Tuommonen onkin jo aika sopiva oloinen värkki kyllä mulleki kelpaas
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

oisko igor kuvaa?
kuulostaa niin oudolta härveliltä
Focus 1.0 edition a6 2017
igor78
Viestit: 56
Liittynyt: 15 Loka 2007 16:15

Viesti Kirjoittaja igor78 »

voinha ottaa ku kerkeen. Iha tavallinen kolmiovinen sierra päälle päin. Etupuskuri on vaihrettu edellisen omistajan toimesta ku oli vähä yliohjautunu talvikelis ja uus ois maksanu silloin 4500mk.
Tää o uutena ollu voortin edustus auto, kertovat tua levorannalla että noi edustus autot o ollu välillä melko erikoisia tapauksia.
Vastaa Viestiin