Sivu 1/1

1.6i cvh viritys

Lähetetty: 08 Loka 2007 19:06
Kirjoittaja _smurre_
Jos jollakin olis hyviä vinkkejä että sais tosta koneesta vähän lisää tehoa, johonkin 150hepan tietämille. Ku kone olis menossa mk3 escoon paikalleen, niin pitäis saada pikkasen tehoa old school tyyppiseen escoon lisää tehoa.

Lähetetty: 08 Loka 2007 19:19
Kirjoittaja Artemis
katteles kuule eteenpäin noita topiceja... sielä on kasapäin kaikkee :lol:

Lähetetty: 08 Loka 2007 20:42
Kirjoittaja Kessi
Tsekkaa esim. nämä:
cvh viriviri 1
cvh viriviri 2
cvh viriviri 3
cvh viriviri 4

Monessa aiemmassa topicissa valitettavasti enemmän ja vähemmän v_ttuilua, mutta siihen tämäkin varmasti päätyis äkkiä :twisted: ...

Lähetetty: 08 Loka 2007 22:27
Kirjoittaja Veka
Tässä muutama idea miten nuo britit väsäilee:
http://www.pumaracing.co.uk/CVH.htm

Esim. 1600cc CVH koneesta saa 1905cc koneen vaihtamalla kampuran, kiertokanget ja männät.
Aika merkittävää on myös onko tuo kone vanhempi kaasarimalli vai tuoreempi EFi.

Lähetetty: 08 Loka 2007 22:33
Kirjoittaja Aaltonen
mites tuo vaikuttaa onko uus efi vai vanhempi,itsellä olis tarkoitus talvella rakenella
Ja myös kiinnostaa mistä käkättimestä tuo kampura,veivivit ja mukit pitää ryöstää..Muita muutoksia jos haluaa tilavuutta nostaa.?=

Lähetetty: 09 Loka 2007 19:54
Kirjoittaja koskar
Mulla olis CVH tuplakaasari imusarja ja kaasareista tehdyt läppärungot ylimääräisenä :D. Privaa jos taidot riittää.

Lähetetty: 09 Loka 2007 20:06
Kirjoittaja _smurre_
koskar kirjoitti:Mulla olis CVH tuplakaasari imusarja ja kaasareista tehdyt läppärungot ylimääräisenä :D. Privaa jos taidot riittää.
Pakko myöntää että nyt ei taidot riitä, voisi kiinnostaa jos kerrot suurin piirtein että miten sen saa toimimaan tossa efi:ssä. Mistä vois kysellä kireämpää nokkaa ja jäykempiä jousia. En ole vielä noihin voortin osa myyjiin perehtyny ku sain vasta tällaisen ihmeelisen päähän piston että pakko alkaa rakentaan mk3 voortia.

Lähetetty: 09 Loka 2007 20:58
Kirjoittaja koskar
_smurre_ kirjoitti: Pakko myöntää että nyt ei taidot riitä, voisi kiinnostaa jos kerrot suurin piirtein että miten sen saa toimimaan tossa efi:ssä. Mistä vois kysellä kireämpää nokkaa ja jäykempiä jousia. En ole vielä noihin voortin osa myyjiin perehtyny ku sain vasta tällaisen ihmeelisen päähän piston että pakko alkaa rakentaan mk3 voortia.
Moottorinohjaus pitää vaihtaa säädettävään jne pientä :D ei ihan piece of piece, mutta kätevälle löytyisi tehoa kohtuu hintaan ;).

Itse jos CVH:n nyt rakentaisin, niin ehkä hiotuttaisin nokan (70€ rintakari/lapua?) ja uudet nostajat (perus tarvike, antipump tai kovat).

Lähetetty: 10 Loka 2007 15:33
Kirjoittaja AnttiR
Aaltonen kirjoitti:mites tuo vaikuttaa onko uus efi vai vanhempi,itsellä olis tarkoitus talvella rakenella
Ja myös kiinnostaa mistä käkättimestä tuo kampura,veivivit ja mukit pitää ryöstää..Muita muutoksia jos haluaa tilavuutta nostaa.?=
EFI koneessa on alakerrassa paikka VR anturille ja vauhtipyörässä lovet josta anturi lukee kampiakselin asennon. EFI kannessa on suuttimille kolot. Joku muistaakseni kirjoitti että olisi nakutusanturillekin paikka EFi lohkossa mutta en kyllä osaa itse sanoa varmaksi vaikka ko. lohko roikkuu moottoripukissa autotallissa :oops:
Jos haluaa sitä litratilavuutta kasvattaa niin ns. jenkki cvh on on 1.9 litrainen josta vissiin käy nuo alakerran osat pienempään lohkoon?

Lähetetty: 12 Loka 2007 01:13
Kirjoittaja Aaltonen
ja löytääks noit jenkki cvh koneita jostain? :shock:

Lähetetty: 16 Loka 2007 18:03
Kirjoittaja avoesco
Kyllä löytyy mutta harvinaisia....
Mullakin on noita jenkki 1.9:sejä pari :wink: