1.6i cvh viritys
1.6i cvh viritys
Jos jollakin olis hyviä vinkkejä että sais tosta koneesta vähän lisää tehoa, johonkin 150hepan tietämille. Ku kone olis menossa mk3 escoon paikalleen, niin pitäis saada pikkasen tehoa old school tyyppiseen escoon lisää tehoa.
Tsekkaa esim. nämä:
cvh viriviri 1
cvh viriviri 2
cvh viriviri 3
cvh viriviri 4
Monessa aiemmassa topicissa valitettavasti enemmän ja vähemmän v_ttuilua, mutta siihen tämäkin varmasti päätyis äkkiä
...
cvh viriviri 1
cvh viriviri 2
cvh viriviri 3
cvh viriviri 4
Monessa aiemmassa topicissa valitettavasti enemmän ja vähemmän v_ttuilua, mutta siihen tämäkin varmasti päätyis äkkiä

Tässä muutama idea miten nuo britit väsäilee:
http://www.pumaracing.co.uk/CVH.htm
Esim. 1600cc CVH koneesta saa 1905cc koneen vaihtamalla kampuran, kiertokanget ja männät.
Aika merkittävää on myös onko tuo kone vanhempi kaasarimalli vai tuoreempi EFi.
http://www.pumaracing.co.uk/CVH.htm
Esim. 1600cc CVH koneesta saa 1905cc koneen vaihtamalla kampuran, kiertokanget ja männät.
Aika merkittävää on myös onko tuo kone vanhempi kaasarimalli vai tuoreempi EFi.
Ford Fiesta ST 150 -> 170
mites tuo vaikuttaa onko uus efi vai vanhempi,itsellä olis tarkoitus talvella rakenella
Ja myös kiinnostaa mistä käkättimestä tuo kampura,veivivit ja mukit pitää ryöstää..Muita muutoksia jos haluaa tilavuutta nostaa.?=
Ja myös kiinnostaa mistä käkättimestä tuo kampura,veivivit ja mukit pitää ryöstää..Muita muutoksia jos haluaa tilavuutta nostaa.?=
Viimeksi muokannut Aaltonen, 09 Loka 2007 19:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pakko myöntää että nyt ei taidot riitä, voisi kiinnostaa jos kerrot suurin piirtein että miten sen saa toimimaan tossa efi:ssä. Mistä vois kysellä kireämpää nokkaa ja jäykempiä jousia. En ole vielä noihin voortin osa myyjiin perehtyny ku sain vasta tällaisen ihmeelisen päähän piston että pakko alkaa rakentaan mk3 voortia.koskar kirjoitti:Mulla olis CVH tuplakaasari imusarja ja kaasareista tehdyt läppärungot ylimääräisenä. Privaa jos taidot riittää.
Moottorinohjaus pitää vaihtaa säädettävään jne pientä_smurre_ kirjoitti: Pakko myöntää että nyt ei taidot riitä, voisi kiinnostaa jos kerrot suurin piirtein että miten sen saa toimimaan tossa efi:ssä. Mistä vois kysellä kireämpää nokkaa ja jäykempiä jousia. En ole vielä noihin voortin osa myyjiin perehtyny ku sain vasta tällaisen ihmeelisen päähän piston että pakko alkaa rakentaan mk3 voortia.


Itse jos CVH:n nyt rakentaisin, niin ehkä hiotuttaisin nokan (70€ rintakari/lapua?) ja uudet nostajat (perus tarvike, antipump tai kovat).
EFI koneessa on alakerrassa paikka VR anturille ja vauhtipyörässä lovet josta anturi lukee kampiakselin asennon. EFI kannessa on suuttimille kolot. Joku muistaakseni kirjoitti että olisi nakutusanturillekin paikka EFi lohkossa mutta en kyllä osaa itse sanoa varmaksi vaikka ko. lohko roikkuu moottoripukissa autotallissaAaltonen kirjoitti:mites tuo vaikuttaa onko uus efi vai vanhempi,itsellä olis tarkoitus talvella rakenella
Ja myös kiinnostaa mistä käkättimestä tuo kampura,veivivit ja mukit pitää ryöstää..Muita muutoksia jos haluaa tilavuutta nostaa.?=

Jos haluaa sitä litratilavuutta kasvattaa niin ns. jenkki cvh on on 1.9 litrainen josta vissiin käy nuo alakerran osat pienempään lohkoon?
Harrastepeli: Escort -87 1.4CL muuttumassa 1.6 turboksi
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
Kyllä löytyy mutta harvinaisia....
Mullakin on noita jenkki 1.9:sejä pari
Mullakin on noita jenkki 1.9:sejä pari

CRSC #1503
Escort Cabriolet
Gt-40 Replica
Sierra 2.0 is turbo Ex
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms
http://www.specialpaintings.net/omatautot.htm
Escort Cabriolet
Gt-40 Replica
Sierra 2.0 is turbo Ex
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms
http://www.specialpaintings.net/omatautot.htm