Löytyykö kytkentä kaaviota?
- BlackEscort
- Viestit: 192
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:04
Löytyykö kytkentä kaaviota?
Sattuuko keneltäkään löytymään kuvaa/kaaviota et mikä pinni lähtee ja minne se menee ruiskuboxin liittimestä. Tarkoitus laittaa MS ja tehdä se mahdollisimman alkuperäisillä piuhoilla. OHC IS Sierra -86 kyseessä.
Kyseessä siis 2.0i (K-Jetronic) ruisku moottori, tässäpä olisi jonkinlainen originaali kytkentä kaavio koskien K-jettiä, toivottavasti löytyy vähän sähkömiehen vikaa
PS. Kerpele kun olisi itseltä jo periaatteessa löytyny selkeämpi kaavio, mutta kun ei ole skanneria jolla olisin voinut laittaa sen PDF- muodossa...
-EDIT- Onnistuin nappaamaan jonkinlaisen kuvan kunnollisesta kaaviosta (4megapikselin), kaavio näyttää siis kokonaisuudessaan tältä, jospa noista pinneistä saisi jotain selvää, säätänä kun ei ole skanneria..

PS. Kerpele kun olisi itseltä jo periaatteessa löytyny selkeämpi kaavio, mutta kun ei ole skanneria jolla olisin voinut laittaa sen PDF- muodossa...
-EDIT- Onnistuin nappaamaan jonkinlaisen kuvan kunnollisesta kaaviosta (4megapikselin), kaavio näyttää siis kokonaisuudessaan tältä, jospa noista pinneistä saisi jotain selvää, säätänä kun ei ole skanneria..
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
- BlackEscort
- Viestit: 192
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:04
Duoda duoda...
Kyseessähän on L-jetronic. Tuokin auttaa jo jotain kait, mutta ihan sen ruiskuboxin liittimen kytkentää haetaan. esim kaaviokuva jossa numeroituna boxin liittimien pinnit, sekä mihin mikäkin pinni menee. Ei muuten mutta aika pirulainen loppuu kesken jos alan niitä mittaileen et mikä menee mihin. Tuntu olevan joku 30-40 pinniä/liitintä/piuhalähtöä siinä liittimessä, liekkö osa sitten aivan turhia. Helpompi jos kuvaa ei löydy, niin väsätä uusilla piuhoilla, mutta tarkotus saada konehuone näyttämään alkuperäiseltä ja siistiltä. Rikkinäisestä ruiskuboxista otan vain liittimen ja kytken MS:n piuhat siihen...
Kyseessähän on L-jetronic. Tuokin auttaa jo jotain kait, mutta ihan sen ruiskuboxin liittimen kytkentää haetaan. esim kaaviokuva jossa numeroituna boxin liittimien pinnit, sekä mihin mikäkin pinni menee. Ei muuten mutta aika pirulainen loppuu kesken jos alan niitä mittaileen et mikä menee mihin. Tuntu olevan joku 30-40 pinniä/liitintä/piuhalähtöä siinä liittimessä, liekkö osa sitten aivan turhia. Helpompi jos kuvaa ei löydy, niin väsätä uusilla piuhoilla, mutta tarkotus saada konehuone näyttämään alkuperäiseltä ja siistiltä. Rikkinäisestä ruiskuboxista otan vain liittimen ja kytken MS:n piuhat siihen...
Tuolla on siipicossun hyvä sivu, josta kytkentäkaaviot löytyy. on kai ne pinnit numeroitu. -> http://www.siipicossu.com/manuaaleja/manuaalit.htm
2.9i
Feel The Difference.
Feel The Difference.
- BlackEscort
- Viestit: 192
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:04
-
- Viestit: 99
- Liittynyt: 29 Joulu 2005 22:34
- Paikkakunta: north state
siis sulla on se alumiininen iso sytkäboksi? jos on se niin heitä se mäkeen ja ja tilalle se vanhempi pikkuboksillinen sytkä. helppo ja toimiva..BlackEscort kirjoitti:Eipä vahingossakaan auttanut nämäkään![]()
Vaikkakin asia manuaaleja kaikki. Näissä kaikissa kuvissa oli 2rivinen boxi, mutta kaavion tarve olis 3riviselle "EEC-IV" boxille. Mielestäni kaikki tuli selailtua läpi...
Eikä ole edes numerointia tuossa boxissa pinneille...
- BlackEscort
- Viestit: 192
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:04
-
- Viestit: 99
- Liittynyt: 29 Joulu 2005 22:34
- Paikkakunta: north state
joo en tarkottanu ruiskun boxia vaan juuri sitä sytkän konetilassa olevaa boxia, ja se kyllä otetaan pois edisin tieltä.BlackEscort kirjoitti:Siis alumiininen EFI:n ohjausyksikkö repsikan jalkotilassa. Sytytysyksikkö sijaitsee konehuoneessa ja sekin lentää mäkeen sieltä edis4:n tieltä...
Vai oonko käsittäny jotain aivan persiilleen?