Esco rupes mupeltaan!

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
mondis
Viestit: 117
Liittynyt: 27 Kesä 2005 11:02

Esco rupes mupeltaan!

Viesti Kirjoittaja mondis »

Eli homma/vika ois tällanen! Mikä escorttia vaivaa, kun kylmänä ei voi tarjota kaasua ollenkaan, meinaa vaan tukehtua! Tyhjäkäyntiä käy ihan normaalisti! Vika ilmeni aika yllättäen yhtenä aamuna, en meinannu päästä töihin ollenkaan! Sit kun moottori lämpiää niin sit voi jotenkuten ajaa, mut silloinkaan ei voi nopeasti painaa kaasua muuten alkaa taas miettimään! Vikakoodit luettiin ja se ilmoitti joko 133 tai 33, tommosta 133 en löytäny mistään mutta 33 olis EGR venttiili, mutta tossa mun autossa sitä ei taida olla, vai onko? Ei ainakaan samanlaista ku mondeossa! Ja escohan on 1,8 zetec vm.93. Onko kellään ollu samanlaisia ongelmia omassa escossa? Helppikää!!!!

P.s. Mulla oli vähän samantapainen vika myös 2002 2,0 bensa mondeossa, siitä meni sytytyspuola! Voiko olla sama vika?
Rahalla saa ja Fordilla pääsee!!!
mondis
Viestit: 117
Liittynyt: 27 Kesä 2005 11:02

Viesti Kirjoittaja mondis »

jo löyty vika, bensanpaineet alakantissa, löysä liitos!
Rahalla saa ja Fordilla pääsee!!!
Artoh
Viestit: 43
Liittynyt: 21 Elo 2007 22:41
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Artoh »

mondis kirjoitti:jo löyty vika, bensanpaineet alakantissa, löysä liitos!
Missä oli liitos löysällä?
Avatar
Poude
Viestit: 424
Liittynyt: 01 Loka 2006 12:14

Viesti Kirjoittaja Poude »

Veikkaan että et ole ainoa jolla on eskossaan tälläinen ongelma, joten olisi mukavaa jos kertoisit mikä se vika oli!
Mondeo Mk1
Fordikuski
Viestit: 3
Liittynyt: 22 Syys 2007 18:03

Viesti Kirjoittaja Fordikuski »

Itelläni oli tässä hyvin hiljattain samanlaisia oireita vuoden -91 Orionissa (1.6i CVH). Kone ei ottanut kierroksia juuri nimeksikään ja vääntö kateissa. Kaiken sai aikaan katalysaattori joka oli kilahtanut palasiksi sisältä. Katti oli tukkeutunut ja ahdisti konetta. Uusi katti tilalle ja johan alkoi kierroksia ja vääntöä löytyä enemmän kuin pitkään aikaan. :)
Vastaa Viestiin