
240-Volvon perä sierraan?
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 08 Kesä 2007 11:30
240-Volvon perä sierraan?
Tuli mieleen tyhmä idea että mahtaisikohan tuollanen onnistua? Koko ois vissiin melkolailla sama ja oishan tuossa levytkin takana. Eikös ne laittele välikoppa escortteihin noita? Mahtaiskohan se mennä sierraan
? Kukaan kokeillut?

-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 08 Kesä 2007 11:30
Njoo saattaa siinä ehkä "jokusen" muutoksen joutua tekemään... Olettaen että haluais sellasen joka kestääkin. Kuulin vaan että tuollasta oisi tehty.tupu kirjoitti:siitä vain toteuttamaan.. 240 perä jos koskaan on sierran alle katsonut, niin voi tehdä jotakin johtopäätöksiä, onnistuuko ja kannattaako.
Sitä minäkin ihmettelen että miksi nähdä hirveästi vaivaa siitä että saa volvon perän sierraan kun sierrankin perämurikkoja luulisi vielä olevan helpostikkin saatavilla 

Noin 10kpl Foorteja..
http://riesa20.urli.net/
http://riesa20.urli.net/
Tuon perämurikan vaihdon minäkin ymmärrän, sen eteen kannattaisikin tehdä vähän hommia. ei ainakaan mun sierrojen alla ole ollut yhtäkään, fordin,täysin ehjää perää, tiedä sitten onko niitä volvoissakaan.Riesa2.0 kirjoitti:Sitä minäkin ihmettelen että miksi nähdä hirveästi vaivaa siitä että saa volvon perän sierraan kun sierrankin perämurikkoja luulisi vielä olevan helpostikkin saatavilla

2.9i
Feel The Difference.
Feel The Difference.
-
- Viestit: 99
- Liittynyt: 29 Joulu 2005 22:34
- Paikkakunta: north state
ei katuautoon kannata vielä vaihtaa volvon retkuperää, saa nimittäin muutella aika paljon et käy!kilpureihin vaihdetaan sen takia kun volvon periin on helposti ja halvemmalla saatavana kunnon lukkoja ja runsaasti uusia eri välityksiä.overboost kirjoitti:940 linkkuperän murikoita on soviteltu kilpureihin. Mutta ei sekään ole bolt-on juttu. Ja mikä on hyöty?

Volvon perääkin pitää kuitenkin usein huoltaa että kestää kilpa-autoissa. Oikeasti kestävä perä on sitten iso atlas.
Sierraan en missään nimessä vaihtaisi mitään muuta, kun se 7.5" perän. Kestää moitteitta pitkälle ja jos leikkiä pitää päättömästi niin ainahan sinne voi vaihtaa kitkalevylukon jolloin perästä tulee lähes mahdoton rikkoa jos ei nyt sitten kiveen aja.
Ihan yksinkertainen vinkki sen vakio perän kestävyyteen on, että vaihtaa ne öljyt
ei niitä muuten oikein saa rikki. Ei nimittäin tule auttamaan jaguarinkaan mega perät jos ei öljyjä osaa vaihtaa...
Välityksiä noihin on tosin vaikea saada halvalla, että sen puoleen ehkä ralliautoon laittaisi sen volvon murikan?
Sierraan en missään nimessä vaihtaisi mitään muuta, kun se 7.5" perän. Kestää moitteitta pitkälle ja jos leikkiä pitää päättömästi niin ainahan sinne voi vaihtaa kitkalevylukon jolloin perästä tulee lähes mahdoton rikkoa jos ei nyt sitten kiveen aja.
Ihan yksinkertainen vinkki sen vakio perän kestävyyteen on, että vaihtaa ne öljyt

Välityksiä noihin on tosin vaikea saada halvalla, että sen puoleen ehkä ralliautoon laittaisi sen volvon murikan?