Lämpeäminen/nesteet

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
J.B
Viestit: 13
Liittynyt: 19 Kesä 2007 18:19

Lämpeäminen/nesteet

Viesti Kirjoittaja J.B »

Tervehds, tuota noin, kyselisin sellaista asiaa että sain kasaan tuon oman rs turbo escortin nyt viimeinkin niin mikä siinä voisi olla vikana kun käy lämpimänä? Ja lämpeäminen on niin kovaa että kaupunkiajoon ei ole mitään asiaa. Ja kun aukasee paisuntasäiliön korkin kun tulee ajamasta pikku lenkiltä niin vesi purppuaa kuin perunoita keittelisi!


-Vesipumppu vaihdettu ja vesi kiertää!
-2puhallinta jäähdyttimen eessä, mutta iso cooleri peittää jäähdyttimen.
jype
Viestit: 247
Liittynyt: 10 Maalis 2005 22:12
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja jype »

Kansi halki, kannentiiviste rikki, termostaatti jumissa, syyläri tai kanavat tukossa tai hihna löysällä
tuning sucks
Avatar
Kessi
Viestit: 692
Liittynyt: 05 Helmi 2005 09:07
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Lämpeäminen/nesteet

Viesti Kirjoittaja Kessi »

J.B kirjoitti:-2puhallinta jäähdyttimen eessä, mutta iso cooleri peittää jäähdyttimen.
Ja flektit ilmeisesti myös lähtevät käymään?? Onko seos säädetty riittävän rikkaalle (sais olla 9-12a/fr tms.)
...Kyl se siihen sopii!!...
Ford Probe 2.2GT
http://www.nyrkkipaja.1g.fi
J.B
Viestit: 13
Liittynyt: 19 Kesä 2007 18:19

etetr

Viesti Kirjoittaja J.B »

Flektit lähtevät käyntiin, Syyläri ja letkut tarkistettu, Vesipummpu on melkein uusi ja hihna on normaalissa jäykkyydessään:) Ja vesi kiertää koneessa.

Auto vasta saatu koneremontista kasaan, niin en tiedä seoksista yhtikäs mitään. Oli/olisi tarkoitus viedä penkkiin auto kunhan saisi tuon lämpöongelman pois!

Onko täällä lohjalta päin ketään, ketä tietäisi ketä tekisi kannen koe-ponnistuksia/ kannen plaanauksia vähän halvemmalla kuin 50-60€ kpl lähialueella?

Yst.Ter:Kulkuri
tony the tiger
Viestit: 22
Liittynyt: 22 Kesä 2006 03:28
Paikkakunta: Joensuu

Re: Lämpeäminen/nesteet

Viesti Kirjoittaja tony the tiger »

Kessi kirjoitti:Ja flektit ilmeisesti myös lähtevät käymään?? Onko seos säädetty riittävän rikkaalle (sais olla 9-12a/fr tms.)
Ohoh, aika paksulle menis jo 9 afr:llä, cossu tukehtui totaalisesti jo 10,5!

Mutta asiaan, oletko tarkistanut letkuja auton ollessa käynnissä? Omassa vastaavalla tekniikalla olevassa escossa ei näkynyt mitään vuotoja muutakuin auton ollessa käynnissä. Silloin näkyi yhdestä muovisesta t-haarasta tihkuva neste, teki aika kovan paineen järjestelmään.
J.B
Viestit: 13
Liittynyt: 19 Kesä 2007 18:19

Viesti Kirjoittaja J.B »

Tervehdys, nyt saatu asiaan selvyyttä, kansi on ilmeisesti mennyt halki!

Joten miten rs turbon kansi ja tavallinen 1.6 kansi/xr3in kansi eroavat toisistaan?

Miten saa toimivan?
J.B
Viestit: 13
Liittynyt: 19 Kesä 2007 18:19

sdads

Viesti Kirjoittaja J.B »

Tervehdys, tuotatuota, kävelin tuossa talliin katsomaan rs varaosa moottoria ja muita vanhoja koneen osia, noh, vanhoissa kannenpulteissa on sellaiset tosi paksut prikat ja leveät!

Noh, nyt tosiaan minulla ei ole niitä, on vain pelkät kannenpultit ilman prikkoja ollut koneessa kiinni, voiko tuo selittää miksi vettä on päässy venakoppaan ja ennen koneremonttia vettä ei ollu missään tuollaisissa paikoissa ja on sama vanha lohko ja kansi kyseessä?

Vastatkaa nopeasti, kiitokset etukäteen!
Vastaa Viestiin