Tervehds, tuota noin, kyselisin sellaista asiaa että sain kasaan tuon oman rs turbo escortin nyt viimeinkin niin mikä siinä voisi olla vikana kun käy lämpimänä? Ja lämpeäminen on niin kovaa että kaupunkiajoon ei ole mitään asiaa. Ja kun aukasee paisuntasäiliön korkin kun tulee ajamasta pikku lenkiltä niin vesi purppuaa kuin perunoita keittelisi!
-Vesipumppu vaihdettu ja vesi kiertää!
-2puhallinta jäähdyttimen eessä, mutta iso cooleri peittää jäähdyttimen.
Lämpeäminen/nesteet
Re: Lämpeäminen/nesteet
Ja flektit ilmeisesti myös lähtevät käymään?? Onko seos säädetty riittävän rikkaalle (sais olla 9-12a/fr tms.)J.B kirjoitti:-2puhallinta jäähdyttimen eessä, mutta iso cooleri peittää jäähdyttimen.
etetr
Flektit lähtevät käyntiin, Syyläri ja letkut tarkistettu, Vesipummpu on melkein uusi ja hihna on normaalissa jäykkyydessään:) Ja vesi kiertää koneessa.
Auto vasta saatu koneremontista kasaan, niin en tiedä seoksista yhtikäs mitään. Oli/olisi tarkoitus viedä penkkiin auto kunhan saisi tuon lämpöongelman pois!
Onko täällä lohjalta päin ketään, ketä tietäisi ketä tekisi kannen koe-ponnistuksia/ kannen plaanauksia vähän halvemmalla kuin 50-60€ kpl lähialueella?
Yst.Ter:Kulkuri
Auto vasta saatu koneremontista kasaan, niin en tiedä seoksista yhtikäs mitään. Oli/olisi tarkoitus viedä penkkiin auto kunhan saisi tuon lämpöongelman pois!
Onko täällä lohjalta päin ketään, ketä tietäisi ketä tekisi kannen koe-ponnistuksia/ kannen plaanauksia vähän halvemmalla kuin 50-60€ kpl lähialueella?
Yst.Ter:Kulkuri
-
- Viestit: 22
- Liittynyt: 22 Kesä 2006 03:28
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Lämpeäminen/nesteet
Ohoh, aika paksulle menis jo 9 afr:llä, cossu tukehtui totaalisesti jo 10,5!Kessi kirjoitti:Ja flektit ilmeisesti myös lähtevät käymään?? Onko seos säädetty riittävän rikkaalle (sais olla 9-12a/fr tms.)
Mutta asiaan, oletko tarkistanut letkuja auton ollessa käynnissä? Omassa vastaavalla tekniikalla olevassa escossa ei näkynyt mitään vuotoja muutakuin auton ollessa käynnissä. Silloin näkyi yhdestä muovisesta t-haarasta tihkuva neste, teki aika kovan paineen järjestelmään.
sdads
Tervehdys, tuotatuota, kävelin tuossa talliin katsomaan rs varaosa moottoria ja muita vanhoja koneen osia, noh, vanhoissa kannenpulteissa on sellaiset tosi paksut prikat ja leveät!
Noh, nyt tosiaan minulla ei ole niitä, on vain pelkät kannenpultit ilman prikkoja ollut koneessa kiinni, voiko tuo selittää miksi vettä on päässy venakoppaan ja ennen koneremonttia vettä ei ollu missään tuollaisissa paikoissa ja on sama vanha lohko ja kansi kyseessä?
Vastatkaa nopeasti, kiitokset etukäteen!
Noh, nyt tosiaan minulla ei ole niitä, on vain pelkät kannenpultit ilman prikkoja ollut koneessa kiinni, voiko tuo selittää miksi vettä on päässy venakoppaan ja ennen koneremonttia vettä ei ollu missään tuollaisissa paikoissa ja on sama vanha lohko ja kansi kyseessä?
Vastatkaa nopeasti, kiitokset etukäteen!