Scorpion lukkoperässä pito-ongelmaa!
Scorpion lukkoperässä pito-ongelmaa!
Onkohan tommoseen scorpion viskolukkoon mahdollista saada pitoa jotenkin lisää kun ei pidä kunnolla edes märällä asvaltilla? Onko ne yleensä noin huonoja vai onko tossa jotain vikaa? Oiskohan cossu scorpiossa parempi?
Mahtaako muissa lukkoa ollakaan kun cossukorpparissa?
No eipä nääkään mitään pidä. Märällä asfaltilla nyt sentään jotenkin ja kuivallakin suoraan kun mennään.
Joskus on ollut jotain puhetta jostain kitkaa lisäävästä peräöljystä tms.
Kenelläkään semmosesta mitään tietoa?
No eipä nääkään mitään pidä. Märällä asfaltilla nyt sentään jotenkin ja kuivallakin suoraan kun mennään.
Joskus on ollut jotain puhetta jostain kitkaa lisäävästä peräöljystä tms.
Kenelläkään semmosesta mitään tietoa?
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
on sitä lukkoperiä muissakin scorpeissa ollut.TeRoK kirjoitti:Mahtaako muissa lukkoa ollakaan kun cossukorpparissa?
No eipä nääkään mitään pidä. Märällä asfaltilla nyt sentään jotenkin ja kuivallakin suoraan kun mennään.
Joskus on ollut jotain puhetta jostain kitkaa lisäävästä peräöljystä tms.
Kenelläkään semmosesta mitään tietoa?
öljyt nyt ei vaikuta yhtään visco lukossa kun on suljettu.
itse olen aina lisännyt pari levyä ja lisää ainetta lukkoyksikköön niin johan alkaa pitää
Marko
Joo voipi olla ja ilmeisesti onkin muissakin lukkoperiä
Nii mitä ainetta sinne lukkoyksikköön menee??? Olisko siihen sitte jotain kitkaa lisäävää tököttiä???
Ihan mielenkiinnosta kyselen kun ei ole tullu noihin yhtään perehdyttyä ja mielenkiintoa olisi vähän saada se paremmin pitämään.
Onko toi levyjen lisääminen iso operaatio? Saattaa olla, että talven aikana tulee jousia vaihdettua niin samalla vois perän ottaa työn alle.

Nii mitä ainetta sinne lukkoyksikköön menee??? Olisko siihen sitte jotain kitkaa lisäävää tököttiä???
Ihan mielenkiinnosta kyselen kun ei ole tullu noihin yhtään perehdyttyä ja mielenkiintoa olisi vähän saada se paremmin pitämään.
Onko toi levyjen lisääminen iso operaatio? Saattaa olla, että talven aikana tulee jousia vaihdettua niin samalla vois perän ottaa työn alle.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
perästä
perä osiksi.levyt pois lukkoyksiköstä,lisälevyt paikalleen aineen lisäys ja lukkoyksikkö kasaanTeRoK kirjoitti:Joo voipi olla ja ilmeisesti onkin muissakin lukkoperiä![]()
Nii mitä ainetta sinne lukkoyksikköön menee??? Olisko siihen sitte jotain kitkaa lisäävää tököttiä???
Ihan mielenkiinnosta kyselen kun ei ole tullu noihin yhtään perehdyttyä ja mielenkiintoa olisi vähän saada se paremmin pitämään.
Onko toi levyjen lisääminen iso operaatio? Saattaa olla, että talven aikana tulee jousia vaihdettua niin samalla vois perän ottaa työn alle.
perän kasaus ja välysten säätö.
100-200km ajoa ja uudelleen välysten tarkistus+hammaskosketyksen tarkistus.
kovaa ajoa ja lukko pitää
aineesta ja sen enempää määristä en ohjeista
välysten ja hammaskosketuksen säädöt löytää huoltomanuaaleista
Marko