Sivu 1/1

Madallettu esko kolisee ja vetelee!

Lähetetty: 19 Kesä 2007 15:24
Kirjoittaja sanpsa
Auto Esko vm.93 ja FK:n -40mm alustasarjalla. Auto seilaa kaistalla reunasta reunaan ja myös nykii kovin sivuille vaihdetta vaihtaessa. Myös joka nurkka kolahtaa kuopissa. Johtuisko nämä kuluneista tai liian löysistä puslista ja mistä puslista nimenomaan? Olisiko vaikka polyuretaanipuslista mitään hyötyä?

Lähetetty: 19 Kesä 2007 18:37
Kirjoittaja tupu
Onko etupyörien auraus säädetty?

Lähetetty: 20 Kesä 2007 08:11
Kirjoittaja Jukka T
tupu kirjoitti:Onko etupyörien auraus säädetty?
...ja muutkin pyöräkulmat? Samalla tulee (pitäisi ainakin) tsekattua ne väljät nivelet.
Sama tehtiin omassa cabriossa viime syksynä, mutta silti ei uskalla yli 80 km/h ajaa uraisella tiellä eli madallus muuttaa camperia niin paljon, että säätövarat ei riitä ja autosta tulee hirveä ajettava.
Vaan mitäpä sitä ei mies ulkonäön takia kestäisi :?: :P

Lähetetty: 20 Kesä 2007 09:34
Kirjoittaja hoopee
Kylähän niillä uretaanipuslilla (ja sitten kulmien säädöillä) vetelyt vähenee kummasti. Näin ainakin ex-escossa. Vähenee/loppuu vetelyt uusilla kumipuslillakin. Noilla powerflexin uretaanipuslilla ei kolinat ainakaan vähene :lol:

Multa löytys yhet ylimääräset etutukivarret powerflexeillä ilman alapalloja. Puslilla on ajettu joku tuhat kilometriä ja kolisee...uusilla puslilla menee kolisematta jonkun aikaa!

Voin myydä jos kiinnostaa

Lähetetty: 24 Kesä 2007 13:53
Kirjoittaja sanpsa
Pyörien kulmista en tiedä, kun edellinen omistaja madallussarjan laittoi. Pyörät on kyllä kulunut ihan tasaisesti. Unohdin mainita, että renkaat on 205 levyset, josko se ei vaan tykkää noin leveistä renkaista...

Lähetetty: 24 Kesä 2007 14:27
Kirjoittaja janzamar
Onhan nuo tiet aika urille kuluneita olleet jo jonkun aikaa..
ittellä tosin puslat riekaleina edessä,ja 205/60:t vaan takana kun
ei oo tehostinta,175 edessä on paljon köykäsempi ohjata.
Mutta että kyllä on vedelly sinne ja tänne vakioalustalla
ja ehjilläkin puslilla noilla 205:llä.
Kolinoita ja pauketta oli vasta kun oli 225/45 rengastus
ja se vaihtukin äkkiä pois.

Lähetetty: 25 Kesä 2007 10:54
Kirjoittaja Volmari
Tarkasta ihan piruuttaan raidetangon päät ja alapallonivelten kunto.

madallettu auto rasittaa enemmän kuin vakio korkuinen juurikin näitä paikkoja, ja kun on klappia niin auto vetelee omiaan ja hakeutuu uriin.

itselläni asia korjaantui nämä korjaamalla ja aurauskulmat säädättämällä (aurauskulmat säätöön vasta kun raidetangon päät ja alapallot vaihdettu).

tästä on hyvä aloittaa.