Sierran penkki

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
laikkari

Sierran penkki

Viesti Kirjoittaja laikkari »

Onko jollain kokemusta voiko Sierrassa pelkääjän istuimen vaihtaa kuskun penkin paikalle? saako siis sen selkänojan säädön ja istuinosan kallistuksen vaihdettua toiselle puolelle? Auto on Valkoinen -89 2.0 ohc Sierain. Sisusta on siniharmaa. Penkkiä siihen on vakeaa löytää, ainakaan samanväristä. Jos jollain on ylimääräinen kuskinpenkki niin olen siitä erittäin kiinnostunut.
Sierra 2.0, papalta peritty
Mr_Who

Viesti Kirjoittaja Mr_Who »

Tämä ehkä turha viesti, mutta samahan se sitte on suoraan hommata parempi penkki kuskille...fk-automovie -penkit näyttää ihan kivalta ja ei oo mahottoman kaliitakaan, olisi paremmin sivuttaistukea. ;) Tosin sitte joutus kiskotkin uusimaan... Itellä ei vielä omakohtasta kokemusta ole kyseisistä penkeistä, mutta aikomus on hankkia pari fk-automovien istuinta. :)

Ps. kattele http://www.nettivaraosa.com sierroja, josko siellä olis penkkejä ;)
Ford Sierra 2.0is DOHC -92 sedan
Nissan Primera 1.6lx -92
tursas

Re: Sierran penkki

Viesti Kirjoittaja tursas »

laikkari kirjoitti:Onko jollain kokemusta voiko Sierrassa pelkääjän istuimen vaihtaa kuskun penkin paikalle?
Mun muistaakseni sitä ei voi (kannata) vaihtaa, jos ne vaihetaan kiskoineen ja ne kiskojen kiinnityspultit lattiaan ei oo identtiset(5 kpl, penkin vaihtoon aikaa 15 min)....mä ostin nettivaraosasta kummatkin etupenkit tais olla just tältä kaverilta:
http://www.nettivaraosa.com/537088
Tietenkin paha sanoa missä kunnossa noi on, ku ei oo nähny, mutta on siellä muitakin tosin vähän kauempana...Jos vaihtaa kummatkin etupenkit, niin saa samanlaiset ja jättää vanhat sinne vaihdossa, niin ei tarvii edestakas kiikutella.. :wink:
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
JiiKoo

Sierran penkki

Viesti Kirjoittaja JiiKoo »

Multa vois löytyä sellainen penkki ja löytyy koko sisusta. Väri siniharmaa.
Vastaa Viestiin