Miten helvvvv.. saa ton auton toimiin niin että oli vauhtia tai ei niin kierrokset tippuu heti sinne normaaliin 850-900, eikä jää sinne 1100 ja tipahtaa vasta sitten kun pysähtyy, on vaan melko ärsyttävä tulla johkin valoihin tai muualle kun kone huutaa ja varsinkin kun toi vähän nakuttaakin, tyhjäkäynnillä hiljanen, mutta just siinä 1000-1500 kuuluu semmonen inohttava naputus.
Sen tunnistimenhan on pakko olla jossain pyörien läheisyydessä,vetareissa, tai vaihdelaatikossa, johtoja en nää menevän mihinkään erikoiseen paikkaan.
En oo missään muussa automerkissä törmänny tämmöseen kierrosten päälle jäämiseen, paitsi yhessä vanhakoppasessa passatissa. Mutta vain siinä yksilössä.
Kierrokset heti tyhjäkäynnille / OK!
Kierrokset heti tyhjäkäynnille / OK!
Viimeksi muokannut Poude, 13 Kesä 2007 16:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mondeo Mk1
Re: Kierrokset heti tyhjäkäynnille
Tunnistin on muistaakseni siinä laatikon päällä kytkinhaarukan lähimaastossa. En tiedä miten reagoi jos tempaisee johdon irti, nopeustietoa voidaan tarvita myös muuhun toimintaan kuin tuohon. Samassa liittimessä taitaa tuoreemmassa mallissa olla myös nopeusmittarin johdot, mutta -93 mallissa näin ei pitäisi olla.Poude kirjoitti: Sen tunnistimenhan on pakko olla jossain pyörien läheisyydessä,vetareissa, tai vaihdelaatikossa, johtoja en nää menevän mihinkään erikoiseen paikkaan.
Re: Kierrokset heti tyhjäkäynnille
Japi kirjoitti: Tunnistin on muistaakseni siinä laatikon päällä kytkinhaarukan lähimaastossa. En tiedä miten reagoi jos tempaisee johdon irti, nopeustietoa voidaan tarvita myös muuhun toimintaan kuin tuohon. Samassa liittimessä taitaa tuoreemmassa mallissa olla myös nopeusmittarin johdot, mutta -93 mallissa näin ei pitäisi olla.
Kyseinen motikka on peruutusvalonkatkaisin
Mondeo Mk1