1.8 zetec
1.8 zetec
mikä härveli on -92 vuoden eskorin zetec koneen etupuolella pakosarjan alla pultattu lohkoon. peltinen laatikko mistä lähtee putket imusarjaan. taitaa olla kyllä kaikissa zetec koneissa mut mikä virka sillä on?
Auton puolesta ei, katsastusmies vaatinee ainakin jonkun öljynkeräysjärjestelmän jos huohotus vedetään 'ulos' koneesta. Auton kabiiniin tulee myös enemmän tai vähemmän käryjä jos huohotusjärjestelmästä tehdään avoin.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Ei se ole mikään huohotusjudanssi, vaan APS "Air Pulse System" eli se lisäilmapulssi joka lukee mulla ainakin rekisteriotteessakin. Kun moottori on kylmä, niin se päästää pakosarjaan ilmaa sen pellikotelon sisällä olevan läpän kautta, että katalysaattori lämpiäisi nopeammin.
Poistin se itse viime vuonna siten että, sahasin vain putket poikki siitä pakosarjan päältä ja hitsillä tukkoon. Alipaineletku tukkoon ja johto irti säätimestä. Ei vaikutusta mihinkään havaittu.
... paitsi jos lukee vikakoodit niin valittaa siitä...
Poistin se itse viime vuonna siten että, sahasin vain putket poikki siitä pakosarjan päältä ja hitsillä tukkoon. Alipaineletku tukkoon ja johto irti säätimestä. Ei vaikutusta mihinkään havaittu.
... paitsi jos lukee vikakoodit niin valittaa siitä...
Escort 1.8 CLX -92
Ainakin RS2000:ssa on siellä pakosarjassa putkentyngät sisällä.
Joten ei varmaankaan ole mitään iloa jos putket vain katkaistaan ulkopuolelta ja hitsataan umpeen. Silloinhan jää putket edelleen pakosarjan sisään ahdistamaan virtauksia.
Joten ei varmaankaan ole mitään iloa jos putket vain katkaistaan ulkopuolelta ja hitsataan umpeen. Silloinhan jää putket edelleen pakosarjan sisään ahdistamaan virtauksia.
Granada 2.0i zetec -82/00 Granada estate 2.0 -78
Escort mk2 1.1 "RS2000" -> 2.0 zetec kestoprojekti, co-operation with tokor,
- HeKo Performance Parts -
Escort mk2 1.1 "RS2000" -> 2.0 zetec kestoprojekti, co-operation with tokor,
- HeKo Performance Parts -
Kyse on nyt siitä pakosarjan ALLA olevasta peltilaatikosta lohkossa, josta menee letku imusarjan SIVUUN. Eikä siitä startin päällä olevasta lootasta mistä menee putket pakosarjan PÄÄLLE ja letku solenoidin kautta imusarjan TAAKSE.rubans kirjoitti:Ei se ole mikään huohotusjudanssi, vaan APS "Air Pulse System" eli se lisäilmapulssi joka lukee mulla ainakin rekisteriotteessakin. Kun moottori on kylmä, niin se päästää pakosarjaan ilmaa sen pellikotelon sisällä olevan läpän kautta, että katalysaattori lämpiäisi nopeammin.
Poistin se itse viime vuonna siten että, sahasin vain putket poikki siitä pakosarjan päältä ja hitsillä tukkoon. Alipaineletku tukkoon ja johto irti säätimestä. Ei vaikutusta mihinkään havaittu.
... paitsi jos lukee vikakoodit niin valittaa siitä...
Kyseessä on siis kampikammion huohotus.
- Chevrolet K1500 pick-up
Toyota Corolla E12 1.4 D4D