Sivu 1/1
Kellossa ja käynnistykseneston ledissä vikaa.
Lähetetty: 06 Kesä 2007 20:40
Kirjoittaja kallio
Moro,
mistäköhän voisi johtua se että, kelllo ei pysy ajassa jos virrat on pois, auton ollessa käynnissä se toimii oikein.
Sitten toinen onglema on siinä ledissä, se toimii joskus ja jouluna, voiskohan siellä olla joku liitin löysässä?
...ja auto on Ford Escort 1.6 zetec STW -00
Lähetetty: 06 Kesä 2007 20:54
Kirjoittaja tupu
Ainakin, jos ottaa kellon irti, niin ajonesto on aina päällä. kellon liitin nyt kannattaa katsoa ensiksi.
Lähetetty: 06 Kesä 2007 21:14
Kirjoittaja kallio
tupu kirjoitti:Ainakin, jos ottaa kellon irti, niin ajonesto on aina päällä. kellon liitin nyt kannattaa katsoa ensiksi.
No ajattelinkin että niillä saattaisi olla jotain tekemistä keskenään, kuinkas iso purkaminen tuossa mahtaa olla?
Lähetetty: 07 Kesä 2007 23:38
Kirjoittaja Megado
kallio kirjoitti:
No ajattelinkin että niillä saattaisi olla jotain tekemistä keskenään, kuinkas iso purkaminen tuossa mahtaa olla?
Kaksi ruuvia mittarin yläpuolelta pois, loppu "maski" lähtee kun varovasti kampeaa meisselillä. Siellä takana on sellaset rautaklipsut, varo ettei katoa kojelaudan syövereihin. Kello ja ledi tulee sen setin mukana. kkuskin puolen raitisilmaventtiili pitää "halkaista" ja sitten tulee koko setti pois. Jos autossasi on ratin korkeussäätö, niin laske se alimpaan asentoon, auttaa huomattavasti sitä poisottoa.
-Megado-
Lähetetty: 08 Kesä 2007 20:36
Kirjoittaja kallio
Lähtipäs kello irti

Siellä sisällä on 2 vihreää lamppua, ne ei toimi ainakaan, oliskos jollain tietoa siitä liittimestä? siinä on 5 pinniä.
tupu kirjoitti:Ainakin, jos ottaa kellon irti, niin ajonesto on aina päällä. kellon liitin nyt kannattaa katsoa ensiksi.
Eli jos kello on irti, auto ei lähde käymään? kyllä mulla lähti

Lähetetty: 08 Kesä 2007 23:47
Kirjoittaja Regu
mullakin ollut esco käynnissä ilman kelloa
Lähetetty: 09 Kesä 2007 10:12
Kirjoittaja tupu
kallio kirjoitti:Lähtipäs kello irti

Siellä sisällä on 2 vihreää lamppua, ne ei toimi ainakaan, oliskos jollain tietoa siitä liittimestä? siinä on 5 pinniä.
Eli jos kello on irti, auto ei lähde käymään? kyllä mulla lähti

Yks tuttu, vain laitto ahtopainemittarin kellon tilalle, eikä lähtenyt käyntiin, ennenkuin laitto kellon takas. 1.8td kyseessä.
Lähetetty: 10 Kesä 2007 17:19
Kirjoittaja Regu
Tuliskohan tässäkin asiassa esiin se että jokainen ford on yksilö kun osia laitettu vanhemmasta mallista uudempaan ja toistepäin
Lähetetty: 11 Kesä 2007 16:48
Kirjoittaja kallio
Huhhuh, 130e maksais uusi kello

, Foortilla sanottiin että vois johtua myös sulakerasiasta.