Otsikon mukainen 1.8 Zetec Escort vm -96. Eli, tilanne tälläinen, autossa paloi kansipahvi, sitä ennen oli tyhjäkäynti seonnut ja kadonnut täysin tai jäänyt 500rpm paikkeille. Kansipahvi vaihtoon. Kone käyntiin, tulos että tyhjäkäynti puuttuu. Johtojen tarkistus, joku johto oli irti. Johto kiinni, tyhjäkäynti noin 4000rpm. Diagnoosiin, joku osa oli vikaa väittänyt, osa vaihdettiin, ei muutosta. Uudestaan diagnoosiin, vikaa ei löydy.
Olisikohan kenelläkään ideaa että mikä mahtaisi olla syynä moiseen? Ja korjausideoita, alkoi jo korjaajalla ideat loppua.
1.8 Zetecin käynti sekoilee
1.8 Zetecin käynti sekoilee
Käyttökinnerinä Escort -96 1.8l CLX
Sekalaisessa ajossa Mondeo -07 Limited 125.
Harrastepelinä VW Kupla 1.7l (tekeillä gasserlook)
Sekalaisessa ajossa Mondeo -07 Limited 125.
Harrastepelinä VW Kupla 1.7l (tekeillä gasserlook)