Elikkä toi weberin kaasarin sähköinen ryyppy ei pelaa,ei mee päälle. Johdosta kun mittaa vastuksen maata vasten se näyttää jotain lukemia ja laskee koneen lämmetessä elikkä kaasarissa vikaa,onko hajua saako sen motikan kunnostettua vai onko uuden paikka?
Ja pirssi tahtoo käydä myös jälkikäyntiä,joskus paukuttelee vissii 5min kun ajanu kuumaksi ja 95 bensalla,98 löpöllä aika harvoin jää "rötköttelemään"
1.6 emax koneen kaasariongelma
1.6 emax koneen kaasariongelma
Sierra 1.6 3d hb '89
Taunus Coupe GT2000 2.3 '72
Taunus 2d 1600 '73
Taunus 17M Van '67 (umpikylkinen)
Taunus Coupe GT2000 2.3 '72
Taunus 2d 1600 '73
Taunus 17M Van '67 (umpikylkinen)
Haulla löytyy n. 2000 kertaa sama kysymys samasta aiheesta.
Mistä johdosta oot mitannu?? Kun se johto tulee siihen mustaan pyöreään mötikkään suoraan laturin W-navasta, joka antaa 7V jännitettä auton käydessä siinä mötikässä olevan kaksoismetalli kierukan lämpiämiseen, joka jälleen kääntää ryypyn pois. Eli ryyppy on valmiina päällä auton ollessa kylmä. Ota mötikkä pois, ja katso ettei kierukka ole poikki ja että se tulee siinä koneistossa olevaan vastakappaleessa olevaan hahloon, ja katso myös että se on kohdistettu oikein, siitä ja vastakappaleesta löytyy merkit.
Siinä pitäski periaatteessa käyttää vähintään 97 oktaanista, eli käytännössä 98:a.
Mistä johdosta oot mitannu?? Kun se johto tulee siihen mustaan pyöreään mötikkään suoraan laturin W-navasta, joka antaa 7V jännitettä auton käydessä siinä mötikässä olevan kaksoismetalli kierukan lämpiämiseen, joka jälleen kääntää ryypyn pois. Eli ryyppy on valmiina päällä auton ollessa kylmä. Ota mötikkä pois, ja katso ettei kierukka ole poikki ja että se tulee siinä koneistossa olevaan vastakappaleessa olevaan hahloon, ja katso myös että se on kohdistettu oikein, siitä ja vastakappaleesta löytyy merkit.
Siinä pitäski periaatteessa käyttää vähintään 97 oktaanista, eli käytännössä 98:a.
Megaruutta Sierra & V6 Mondeo
Riippuu miten on säädetty... Kullemma e-max kannessa pitäis olla terässeetit joten lyijytönkin käy ja oktaanit on sit ennakosta kiinni. Mulla on kans samat onkelmat tuon kanssa, mutta taitaapi olla jotain suurempaa vikaa kannessa tai alakerrassa kun ei yksinkertaisesti toimi millään ennakolla oikein (nakuttelu vs. huono käynti ), joten taitaa yhestä pytystä olla joko venttiilit tai pytty vituillaan .
Tai sytkä...
Kun ei jaksa perehtyy nii läjäytän keulille vaan freesimmän 1.6 emaxin koneen efi-ruutalla.
(rahaa palaa, mutta hermot tod. näk. säästyy)
Tai sytkä...
Kun ei jaksa perehtyy nii läjäytän keulille vaan freesimmän 1.6 emaxin koneen efi-ruutalla.
(rahaa palaa, mutta hermot tod. näk. säästyy)
there's a place in heaven for me.
Still fixing or repairing daily
Still fixing or repairing daily