Sivu 1/1

jälkikäyntiä xr3issä

Lähetetty: 02 Touko 2005 18:26
Kirjoittaja ImportTuning
niin elikkäs kone ei oo väljä ja sytkänhilut on uusittu hiljattain.....sytkää oon yrittäny rukata mutta ilman tulosta....menee kohta hermot kun aina kun auto on ollut esim. vähän aikaa käynnissä tyhjäkäynnillä vaikka parkissa ollessa niin esiintyy jonkin asteista jälkikäyntiä...mikä voi olla syynä...??!! mutta jos kone on kylmä tai jos on juuri ajosta sammutanut niin ei ongelmaa ole..eli ainoastaan kun kone lämpiää tooosi paljon!! auttakee miestä hädässä!! :?: :twisted:

Re: jälkikäyntiä xr3issä

Lähetetty: 02 Touko 2005 19:58
Kirjoittaja henu
ImportTuning kirjoitti:niin elikkäs kone ei oo väljä ja sytkänhilut on uusittu hiljattain.....sytkää oon yrittäny rukata mutta ilman tulosta....menee kohta hermot kun aina kun auto on ollut esim. vähän aikaa käynnissä tyhjäkäynnillä vaikka parkissa ollessa niin esiintyy jonkin asteista jälkikäyntiä...mikä voi olla syynä...??!! mutta jos kone on kylmä tai jos on juuri ajosta sammutanut niin ei ongelmaa ole..eli ainoastaan kun kone lämpiää tooosi paljon!! auttakee miestä hädässä!! :?: :twisted:
mitä bensaa käytät :?:

Lähetetty: 02 Touko 2005 20:08
Kirjoittaja ImportTuning
ysikasilla ajelen...

Lähetetty: 02 Touko 2005 20:54
Kirjoittaja Arska
Väärät tulpat tai venttiilivarren kumit vuotaa ja täten karstoittuu eikä hehkuvan karstan takia halua sammua.

Lähetetty: 02 Touko 2005 21:05
Kirjoittaja ImportTuning
no täytyypä huomenna ottaa ne tulpat ensinnäki irti ja kahtoo mitä ne o syöny...en usko et venttiilinvarren kumit vuotaa ku kansi on viimekesän alussa rakennettu ja kaikki on uusittu...eikä öljyä häviä yhtään..!!!

Lähetetty: 02 Touko 2005 21:59
Kirjoittaja voicecoil
laita viileempi termostaatti.tai ota kokonaan pois.mulla teki ostaessa ex epoxi tuota samaa kesällä.

Lähetetty: 03 Touko 2005 17:29
Kirjoittaja vesa
olisin tuon karstan hehkumisen kannalla. täydyt vähän polkea rajummin niin karsta lähtee :lol:

Lähetetty: 03 Touko 2005 22:05
Kirjoittaja Fullspeed
Eihän käy normaalia suuremmalla tyhjäkäynnillä. Jo parisataakin kierrosta liikaa saattaa kuumalla koneella tehdä jälkikäyntiä.

jep..

Lähetetty: 04 Touko 2005 20:50
Kirjoittaja ImportTuning
joo kävihän tuo aikalailla korkealla tuo tyhjäkäynti mut nyt ongelma hävis kun laskin sen sillein et juuri ja juuri jaksaa käydä....ei voi kyllä tietää paljon kierrokset on kun ei oo jenkakelloo....ja tuo nokkakin on semmonen (280 astetta) et sekin vielä laskee tuota käynnissä pysymistä ja en oikein jaksais uskoa tuohon karsta hommaan kun tulee lähes päivittäin ajeltua nilkka suorana...!!!! ja ei tietenkään liikenteessä :roll: :oops: :lol:

Kiitoksia kaikille apuja antaneille...!!!