Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
niin elikkäs kone ei oo väljä ja sytkänhilut on uusittu hiljattain.....sytkää oon yrittäny rukata mutta ilman tulosta....menee kohta hermot kun aina kun auto on ollut esim. vähän aikaa käynnissä tyhjäkäynnillä vaikka parkissa ollessa niin esiintyy jonkin asteista jälkikäyntiä...mikä voi olla syynä...??!! mutta jos kone on kylmä tai jos on juuri ajosta sammutanut niin ei ongelmaa ole..eli ainoastaan kun kone lämpiää tooosi paljon!! auttakee miestä hädässä!!
ImportTuning kirjoitti:niin elikkäs kone ei oo väljä ja sytkänhilut on uusittu hiljattain.....sytkää oon yrittäny rukata mutta ilman tulosta....menee kohta hermot kun aina kun auto on ollut esim. vähän aikaa käynnissä tyhjäkäynnillä vaikka parkissa ollessa niin esiintyy jonkin asteista jälkikäyntiä...mikä voi olla syynä...??!! mutta jos kone on kylmä tai jos on juuri ajosta sammutanut niin ei ongelmaa ole..eli ainoastaan kun kone lämpiää tooosi paljon!! auttakee miestä hädässä!!
no täytyypä huomenna ottaa ne tulpat ensinnäki irti ja kahtoo mitä ne o syöny...en usko et venttiilinvarren kumit vuotaa ku kansi on viimekesän alussa rakennettu ja kaikki on uusittu...eikä öljyä häviä yhtään..!!!
joo kävihän tuo aikalailla korkealla tuo tyhjäkäynti mut nyt ongelma hävis kun laskin sen sillein et juuri ja juuri jaksaa käydä....ei voi kyllä tietää paljon kierrokset on kun ei oo jenkakelloo....ja tuo nokkakin on semmonen (280 astetta) et sekin vielä laskee tuota käynnissä pysymistä ja en oikein jaksais uskoa tuohon karsta hommaan kun tulee lähes päivittäin ajeltua nilkka suorana...!!!! ja ei tietenkään liikenteessä