V6 Mondeo o/d valo vilkkuu

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
duratec V6
Viestit: 38
Liittynyt: 21 Marras 2006 18:52
Paikkakunta: Kuusankoski

V6 Mondeo o/d valo vilkkuu

Viesti Kirjoittaja duratec V6 »

Onko kellään kokemuksia vastaavasta.O/D valo alkaa vilkkumaan satunnaisesti.En ole onnistunut yhdistämään mitään tiettyä tapahtumaa , minkä jälkeen valo alkaa vilkkumaan.Ainakin kerran ko. tapauksen ollessa päällä laatikko meni "kotiin nilkutus" tilaan ja vaihtaminen tapahtui todella RAJUSTI (aina kun en ole itse ollut autossa , kun vika on tullut päälle).Ford korjaamolla käytetty ensimmäisen tapauksen jälkeen (vika ei ollut silloin "päällä") ja vikakoodit luettiin koneesta ja laatikosta , mutta mitään vikakoodeja ei löytynyt.Voisikohan katalysaattori/lambda-anturi(katti tukossa/rikki) tai vuotava pakoputki aiheuttaa jonkinmoisen mukamas vian mistä laatikon valo sitten alkaa herjaamaan?Pakoputkistossahan taitaa olla myös joku paineanturi?Heittäkäähän ideoita , että saa yöllä nukuttua.
P.S ja vuosimallihan on -99 ja 87tkm mittarissa.
subsidy
Viestit: 19
Liittynyt: 29 Heinä 2006 19:22
Paikkakunta: Kangasala

Mondeo O/D- valo vilkkuu

Viesti Kirjoittaja subsidy »

O/D-valon vilkkuminen viittaa vaihteiston sisäiseen ongelmaan. Vaikka vaihteiston ohjaamiseen saadaankin moottorin antureista informaatiota, on vaihteistolla oma "aivolaatikko". Vika saattaa olla sähköinen tai mekaaninen. Toimiiko vaihteistossa varmasti kaikki vaihteet silloin kun vika ei ole päällä? Entä lukittuuko momentinmuunnin. Periaatteessa momentinmuunnin ei voi lukittua O/D-valon vilkkuessa.

Suomen talven jälkimaininkeina voi vaihteiston antureiden liitoksissa olla hapettumista, joten etsisin vikaa ensin sieltä ja johdotuksista. TR-anturi on melkoinen murheenkryyni (siitä taitaa olla Fordilla viisi parannettua painosta). Se ei maksa paljon ja on helppo vaihtaa. Sen antamat epämääräiset ohmi-arvot/vaihde sekoittavat varmasti aivolaatikon toiminnan. TSS-anturi öljypumppukotelossa on vapaa kaikelle kuralle, jne.

Se että vikakoodeja ei synny, voi johtua siitä, että jokainen yksittäinen komponentti toimii sähköisesti oikein, kunnes vika tulee päälle ja himmentää koko laatikon sähköt, tai vika on hydraulinen jota anturit sitten eivät rekisteröi. O/D-valon vilkkumista ei liene arvostettu vikakoodin arvoiseksi koska se ei yksilöi häiriötä.

Omassa Mondeossani O/D-valo vilkkui satunnaisesti koska vaihteistossa ei ollut käytettävissä 2 ja 4 vaihteita pannan katkeamisen takia. Viasta tosin tuli vikakoodit.

Onnea vian etsintään, saattaa olla pitkällinen työmaa mutta tuleepahan automaatti tutuksi. Turun Fordilla minulle sanottiin viaksi "autossasi on automaattivaihteisto rikki". Jep, siihen ei olisi tarvittu merkkihuoltoa. Automaattiviisaat löytyvät automaattivaihteistoja korjaavista yrityksistä. Piirimyyjät eivät tähän kastiin hevillä nouse.
duratec V6
Viestit: 38
Liittynyt: 21 Marras 2006 18:52
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja duratec V6 »

Kiitoksia vinkeistä.Nyt vaan heräsi kysymys , että mikä tuo TR anturi on suomeksi?
subsidy
Viestit: 19
Liittynyt: 29 Heinä 2006 19:22
Paikkakunta: Kangasala

Mondeo O/D- valo vilkkuu

Viesti Kirjoittaja subsidy »

TR-anturi on tavallaan moninapainen kytkin joka vaihtaa asentoa vaihdevivun asennon mukaan, eli vaihdevivun asentotunnistin. Sillä ei ole muuta tehtävää kuin muuttaa mekaanisesti tehty valinta sähköiseksi.

Edelliseen vastaukseen piti lisätä seuraavaa:
Moottorin ohjauksesta saadaan tiedot imuilman paineesta ja lämpötilasta, kaasuläpän asennosta sekä kampiakselin asennosta. Näitä tietoja vaihteiston tekoäly käyttää arvioimaan koneen kuormitusta ja kierrosnopeutta. TSS mittaa turbiinin pyörimisnopeutta, vaihteiston öljyn lämpötilalla on oma anturinsa jne.

Netistä kannattaa hakea tietoa hakusanoilla Ford CD4E ja/tai Mazda LA4A-EL. Sama tomaatti on kyseessä.
Avatar
Mondeomies
Viestit: 661
Liittynyt: 30 Marras 2005 18:43
Paikkakunta: Perniö, Salo

Viesti Kirjoittaja Mondeomies »

onkohan anturissa vikaa vai pannat löysällä kun ajettaessa satasta kierrokset on yleensä siinä vähän alle 2500. joskus kuitenkin kierrokset nousee äkisti jopa 3000:een! taas ajetaan vähän matkaa ja kierrokset saattaa pudota normaaliksi. kun tätä jatkuu tarpeeksi kauan (20-30km) niin o/d off-valo rupeaa vilkkumaan. yleensä oireet ilmenee jyrkissä mäissä. olisi kiva saada jotain infoa ennen kuin vie fordille valohoitoon! :)

ja autohan on mk2 mondeo 2litran koneella.
duratec V6
Viestit: 38
Liittynyt: 21 Marras 2006 18:52
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja duratec V6 »

No nyt on testattu sen verran , että eilen illalla vika jäi päälle eli valo vilkkumaan.Aamulla lähdin ajamaan ja vaikka valo vilkkui niin painoin napista o/d:n pois käytöstä.Noh , parin kilometrin ajon jälkeen o/d valon vilkkuminen loppui ja valo jäi palamaan päälle , eli loota toimi ihan normaalisti.Sitten päivän mittaan tuli ajeltua kaupungilla varmaan n.50km o/d pois päältä eikä mitään ongelmia hyvistä yrityksistä huolimatta (kiihdytyksiä , moottorijarrutusta yms.).Ei muuta kun maantielle ja o/d päälle
,reilu 80km/h vauhtia ja vakionopeussäädin kehiin , ja kuinka ollakkaan ei mennyt kun muutama kilometri niin alkoi valo vilkkumaan.Ja nyt se ei sitten taas lakkaa vilkkumistaan vaikka kuinka ajelee kaupungissa ja silleen.Veikkaan , että kun antaa auton vähän aikaa seisoa ja tekee samat toimenpiteet kun heti aamulla , niin taas toimii normaalisti (vähän aikaa).Voisikohan se nyt olla joku lämpötila tai paine juttu joka härnää.Vika on nimittäin ilmaantunut aina kun o/d on ollut "sallittu".Joku vikakoodi pitäisi ilmeisesti löytyä , kun vika on päällä eli valo vilkkuu?
P.S Kaikki vaihteet muuten toimii.
Avatar
Mondeomies
Viestit: 661
Liittynyt: 30 Marras 2005 18:43
Paikkakunta: Perniö, Salo

Viesti Kirjoittaja Mondeomies »

duratec V6 kirjoitti:No nyt on testattu sen verran , että eilen illalla vika jäi päälle eli valo vilkkumaan.Aamulla lähdin ajamaan ja vaikka valo vilkkui niin painoin napista o/d:n pois käytöstä.Noh , parin kilometrin ajon jälkeen o/d valon vilkkuminen loppui ja valo jäi palamaan päälle , eli loota toimi ihan normaalisti.Sitten päivän mittaan tuli ajeltua kaupungilla varmaan n.50km o/d pois päältä eikä mitään ongelmia hyvistä yrityksistä huolimatta (kiihdytyksiä , moottorijarrutusta yms.).Ei muuta kun maantielle ja o/d päälle
,reilu 80km/h vauhtia ja vakionopeussäädin kehiin , ja kuinka ollakkaan ei mennyt kun muutama kilometri niin alkoi valo vilkkumaan.Ja nyt se ei sitten taas lakkaa vilkkumistaan vaikka kuinka ajelee kaupungissa ja silleen.Veikkaan , että kun antaa auton vähän aikaa seisoa ja tekee samat toimenpiteet kun heti aamulla , niin taas toimii normaalisti (vähän aikaa).Voisikohan se nyt olla joku lämpötila tai paine juttu joka härnää.Vika on nimittäin ilmaantunut aina kun o/d on ollut "sallittu".Joku vikakoodi pitäisi ilmeisesti löytyä , kun vika on päällä eli valo vilkkuu?
P.S Kaikki vaihteet muuten toimii.
täsmälleen samat oireet kun mulla! tosiaan, kun antaa "jäähtyä" pari tuntia ja lähtee ajamaan niin parin kilsan jälkeen vilkkuminen loppuu. miten sulla noi kierrokset käyttäytyy? vaihteleeko niin kuin mulla? (katso ed. viesti)
subsidy
Viestit: 19
Liittynyt: 29 Heinä 2006 19:22
Paikkakunta: Kangasala

O/D valo vilkkuu

Viesti Kirjoittaja subsidy »

Muistuttaa Mondeomiehen kokemukset omaa 2/4-pannan hajoamista. Tulimme Saksasta Tanskaan lautalla ja kaikki pelasi hienosti, kunnes vaihteisto alkoi varoittamatta vaihtamaan 3:en ja OD:n välillä taukoamatta. Siihen ei sitten auttanut muu kuin nopeuden hidastaminen (lue rasituksen vähentäminen). Näin päästiin Suomeen kohtuullisen vaivattomasti. Tällä tilanne oli lopulta sellainen, että vaihtaminen oli jatkuvaa ja lopulta OD ei toiminut ollenkaan. 2/4-pannan korjauksen jälkeen vika tietysti korjaantui.

Vian synty alkaa pannan yläpään niittiliitoksen murtumisella. Tässä vaiheessa panta vielä pitää mutta vähitellen repeämä kasvaa ja samalla pannan pito heikkenee. Rasituksen kasvaessa se sitten menettää otteensa rumpuun ja kitkapinnasta palaa loputkin kitkaominaisuudet. Sitten ollaan siinä tilanteessa että 2/4:n mäntä ei saa pantaan kiristystä lainkaan, koska pannasta on tullut niittauksen murtumisen takia liian "joustava".

Osoitteessa http://www.kolumbus.fi/~d604303/CD4E/ on muutama kuva oireen aiheuttajasta. Kuvissa näkyy myös kitkapinnan karu kohtalo.

Mikäli panta on ehjä mutta kulunut, pantaa ei voi säätää. Sen sijaan 2/4 mäntää on saatavissa kolmea (3) pituutta. Mikä sitten on jo vaihteistossa oleva männän pituus, sitä ei tiedä mistään. Eli jos haluaa "säätää" 2/4-pantaa, on ostettava sokkona kaikki kolme tai irrotettava vanha mäntä ensin pois ja käytävä ostoksilla malli mukana. Pituuserot ovat todella vähäiset. Niin ja varaosamyyjä on saatava uskomaan että tilaukseen laitetaan todellakin mukana olevaa mallia pidempi osa.
duratec V6
Viestit: 38
Liittynyt: 21 Marras 2006 18:52
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja duratec V6 »

Juu ei kyllä noi kierrokset vaihtele , ja tasasta on kyyti muutenkin valon vilkkuessa , mutta sitten kun tullan pienempiin nopeuksiin ja etenkin 1->2 vaihtaessa tuntuu melkoinen nykäisy normaaliin verrattuna johtuen ilmeisesti jostain normaalista poikkeavasta "vaihto-ohjelmasta".
duratec V6
Viestit: 38
Liittynyt: 21 Marras 2006 18:52
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja duratec V6 »

Tulipa nyt sitten iltapäivän ratoksi vähän tutkittua tuota tilannetta.Purkasin ilmansuodattimen kotelon ja muut härpäkkeet tieltä , että näkisin laatikon päällä olevan sähköliittimen.No ihan paikallaanhan se liitin oli ja olihan se tarkastettu myös paikallisessa Ford liikkeessä , että kiinni on.Noh , sitten tuli mielikuva , että kyllähän tässä pitäisi olla myös maadoitusjohto kytkettynä vaihteiston kuoreen kiinni.Eipä näkynyt.Alfamerin kirja käteen ja vaihteisto osio esille.Juu , kuvassa oli maadoitusjohto vaihteiston kuoreen kytkettynä.Nopea vertailu ja paikassa missä johdon piti olla , olikin vaan jenga.No missähän se maadoitusjohto sitten on?Akulta tulee johto miinusnavasta auton runkoon ja siitä jatkaa toinen ohuempi johto (yllätys,yllätys) auton runkoon!Ja tällaista vikaa ei löydä valtuutettu merkkihuolto!Ei muuta kun johto sinne minne se kuuluu ja lelut läjään.Nyt on sitten vähän koeajoa suoritettu ja ainakaan vielä ei alkanut o/d:t vilkuttelemaan.Seurataan tilannetta , että oliko tuolla vaikutusta vaivaan.Palauteosio korjaamolle täytyy ainakin suorittaa , sillä tuo johdon irti oleminen on varmaankin seuraamusta siitä , että vaihteistoon vaihdettiin puolivuotta sitten startin hammaskehä (siis se vaihteiston puoleinen osio) samalla korjaamolla.
duratec V6
Viestit: 38
Liittynyt: 21 Marras 2006 18:52
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja duratec V6 »

Se ei toimi sittenkään.Jatkamma harjoituksia.
Avatar
Mondeomies
Viestit: 661
Liittynyt: 30 Marras 2005 18:43
Paikkakunta: Perniö, Salo

Viesti Kirjoittaja Mondeomies »

pistän itse askin remonttiin. ilmoittivat Powermaticilla että jos vien pelkän askin niin hinta arvio on 1000-2000 erkkiä! ei muuta ku auto seisontaan ja ihmettelemään automaatin ihmeellisyyksiä... elämä on...
musjuha

mondeo o/d

Viesti Kirjoittaja musjuha »

olen seurannut keskustelua od/valon vilkkumisesta ja kuulostaa just samalta kun omassakin! kylmänä kun lähtee ajamaan niin toimii hyvin,mut reilun 10km jälkeen alkaa vilkkumaan!vaihtaminen on sen jälkeen tosi rajua! pari tunnin tauon jälkeen pelaa taas normaalisti! onko kenelläkään tarkkaa tietoa mikä moisen aiheuttaa,kun paikallinen ford huolto ei osannut sano asiasta juuri mitään!
Avatar
Mondeomies
Viestit: 661
Liittynyt: 30 Marras 2005 18:43
Paikkakunta: Perniö, Salo

Re: mondeo o/d

Viesti Kirjoittaja Mondeomies »

musjuha kirjoitti:olen seurannut keskustelua od/valon vilkkumisesta ja kuulostaa just samalta kun omassakin! kylmänä kun lähtee ajamaan niin toimii hyvin,mut reilun 10km jälkeen alkaa vilkkumaan!vaihtaminen on sen jälkeen tosi rajua! pari tunnin tauon jälkeen pelaa taas normaalisti! onko kenelläkään tarkkaa tietoa mikä moisen aiheuttaa,kun paikallinen ford huolto ei osannut sano asiasta juuri mitään!
onko vaihteistoöljyä oikea määrä? miten kierrokset, vaihteleeko moottoritienopeuksissa? moni asia voi aiheuttaa tuon vilkkumisen.
duratec V6
Viestit: 38
Liittynyt: 21 Marras 2006 18:52
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja duratec V6 »

Mitenkäs Musjuha , jos otat ylivaihteen pois pelistä (o/d off) niin tekeekö vielä samaa?Itselläni olen nyt diagnosoinut vian siihen vaiheeseen, että kun ylivaihde ei ole käytössä (käytännössä siis kaupunkiajossa),niin häiriö ei tule päälle vaikka miten ajaisi.Sitten kun ylivaihteen pistää peliin ja lähtee ajelemaan niin vika tulee päälle muutaman kilometrin ajon jälkeen.Täytyis nyt vaan keksiä , että mikä tuon aiheuttaa.Tuli tuossa mieleen , että jos noita öljyjä vähän liruttelis ulos (sen mitä sieltä tulee) ja laittais uutta tilalle.Mistään kun ei oikein tunnu löytyvän , että mitkä kaikki anturit vaikuttaa laatikon ohjaukseen ja missä ne fyysisesti sijaitsee.Maanantaina menee Fordi taas pajalle ja yritän saada vian päälle ennenkuin vien , niin jos siitä sitten sais jonkun vinkin mikä mättää.
subsidy
Viestit: 19
Liittynyt: 29 Heinä 2006 19:22
Paikkakunta: Kangasala

V6 Mondeo o/d valo vilkkuu

Viesti Kirjoittaja subsidy »

Tässä on muutama linkki joista voi ihmetellä CD4E:n sielunelämää. http://www.shinseiauto.com/japanese/tra ... cd4e04.pdf
http://www.transmissionspecialty.com/TB/TB.htm
http://www.motorcraftservice.com/vdirs/ ... dsm985.pdf
Etsimistä helpottaa CTRL-F haku, hakusanaksi CD4E.
Se että OD poiskytkettynä ongelmaa ei synny, viittaa venttiilikoneiston toimintahäiriöön ja/tai sitä ohjaavien antureiden vikoihin. Kylmänä vaihteiston elektroniikan pitäisi estää OD:n kytkeytyminen, sen tähden laatikossa on NTC-vastus mittaamassa öljyn lämpötilaa. Siksi vika ei ilmene kylmänä, koska OD ei kytkeydy. Perusperiaate on se, että mikäli anturit eivät anna järkeviä arvoja ohjausyksikölle, se lopettaa pääohjausventtiilin ohjaamisen = venttiili on auki ja käytössä on täysi öljynpaine. Tämän pitäisi suojata laatikkoa suuremmilta vaurioilta ja aiheuttaa myös äkäiset vaihdot. Ehkä ensimmäiseksi kannattaisi harkita vaihteiston päässä olevan anturin vaihtoa ja uudemmissa laatikoissa myös vetopyörästön yläpuolella olevan anturin vaihtoa. Ne eivät ole erityisen kalliita mutta tuleepahan näin poistettua pari vikamahdollisuutta. Tosin, automaatista kun on kyse, viat eivät yleensä ole helposti ja halvalla korjattavia. CD4E:n venttiilikoneistoon on helppo päästä käsiksi vaikkei vaihteistoa irroittaisikaan, kts. linkkien räjäytyskuvaa, joten sen venttiilien vaihto ei ole mahdoton tehtävä.
duratec V6
Viestit: 38
Liittynyt: 21 Marras 2006 18:52
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja duratec V6 »

Miten on subsidy , onko jompikumpi noista mainitsemistasi antureista TSS anturi?Jotenkin tuntuu siltä , että kun toi laatikko on otettu pois paikaltaan , kun hammaskehä vaihdettiin (ja jotenkin on sellainen kutina , että turbiinikin oli irti) , niin tossa limpun nopeusanturissa voisi olla jotain häikkää.Joko anturissa vikaa tai turbiini ei olisi oikeaan "paikkaan" asennettu.Voi kyllä olla , että ollaan ihan metsässä tässä ajattelutavassa.
subsidy
Viestit: 19
Liittynyt: 29 Heinä 2006 19:22
Paikkakunta: Kangasala

O/D-valo vilkkuu

Viesti Kirjoittaja subsidy »

TSS-anturi on vaihteiston päässä öljypumpun kaverina. Se on ilmeisesti nitkutettava ja liotettava irti (kokemusta on).
duratec V6
Viestit: 38
Liittynyt: 21 Marras 2006 18:52
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja duratec V6 »

Väliaikatietoa.Tänään oli auto korjaamolla ja vikakoodit luettiin.En nyt muista tarkkaa litaniaa , mutta lopputulos oli , että TSS anturi antaa välillä viallista tietoa tai öljyissä häikkää.Anturi vaihdetaan lähitulevaisuudessa , koska jostain tätä ongelmaa on ruvettava ratkomaan ja hinta ei ole tähtitieteellinen (40e).Palaamme...
duratec V6
Viestit: 38
Liittynyt: 21 Marras 2006 18:52
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja duratec V6 »

Nyt on vaihdettu öljyä se 3 litraa (noin) mikä laatikosta pois tulee kun avaa propun.Tuntui aluksi , että ongelma poistui , vaan ei sittenkään.Missähän kohtaa mittatikkua oikean öljypinnan tulisi olla?Siinä kun on se teksti , että älä täytä tälle alueelle , niin voiko pinta olla lämpöisenä tuolla alueella?Vika toistuu nyt aina samalla tavalla , mutta tänään kun tulin mutkatietä mökiltä poies päin ja annoin autolle vähän runtua tavallista enemmän , niin eipä käynytkään valo vilkkumaan.Sitten taas kun tultiin isommalle tielle ja alkoi tasaisen tappava matka-ajo vakkari päällä , niin ei mennyt 10 kilometriä , kun valo alkoi taas vilkutuksen.Tiistaina menee TSS anturi vaihtoon , mutta epäilyttää jo etukäteen , että tuskin on vaikutusta vikaan.Että tällaista...
Avatar
Mondeomies
Viestit: 661
Liittynyt: 30 Marras 2005 18:43
Paikkakunta: Perniö, Salo

Viesti Kirjoittaja Mondeomies »

duratec V6 kirjoitti:Nyt on vaihdettu öljyä se 3 litraa (noin) mikä laatikosta pois tulee kun avaa propun.Tuntui aluksi , että ongelma poistui , vaan ei sittenkään.Missähän kohtaa mittatikkua oikean öljypinnan tulisi olla?Siinä kun on se teksti , että älä täytä tälle alueelle , niin voiko pinta olla lämpöisenä tuolla alueella?Vika toistuu nyt aina samalla tavalla , mutta tänään kun tulin mutkatietä mökiltä poies päin ja annoin autolle vähän runtua tavallista enemmän , niin eipä käynytkään valo vilkkumaan.Sitten taas kun tultiin isommalle tielle ja alkoi tasaisen tappava matka-ajo vakkari päällä , niin ei mennyt 10 kilometriä , kun valo alkoi taas vilkutuksen.Tiistaina menee TSS anturi vaihtoon , mutta epäilyttää jo etukäteen , että tuskin on vaikutusta vikaan.Että tällaista...
ei vilku valo minullakaan kun antaa monoa ja polttelee karstoja. vasta isolla tiellä ja yli 80 vauhdissa od päällä. oletko tarkkaillut niitä kierroksia, meinaan että tuntuuko että askissa rupeaa joku "luistamaan"? olen kanssa vaihtanut öljyt ja tarkastellut aikoinani noin 1000 kertaa sitä mittatikkua. Powermaticilla veikkasivat turbiini tai venttiilivikaa. ajattelin kysästä NOBULL- nimisestä firmasta toista mielipidettä...
duratec V6
Viestit: 38
Liittynyt: 21 Marras 2006 18:52
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja duratec V6 »

Vein tänään aamulla auton pajalle ja samalla kysyin minkä vikakoodin he löysivät viime kerralla.Koodi oli P0741.Katselin että viittaisi TCC:hen , elikkäns vissiin enempi tuonne venttiili puolelle kuin TSS sensoriin , mutta jossain Probe sivuilla oli maininta , että TSS:kin voi aiheuttaa kyseisen vian...saapas nyt sitten nähdä kun vaihtavan anturin.Nyt se auto on sitten alkanut tehdä sitäkin mistä Mondeomies on maininnut , että kierrokset "vaeltelee" noin 250-500rpm ennenkuin vika tulee päälle.En tiedä tapahtuuko siinä vaiheessa vaihtamista o/d-->3 ja 3-->o/d , ei ainakaan tuntuisi siltä.Ja sitten vielä sekin , että aamulla kun autoa vein , niin tuntui että vaihtaminen ei ollut ihan normaalia.Jotenkin vaikutti ihmeellisen nykivältä ja "pitkiltä" vaihdot.Nyt jos ei tule kuntoon , niin seuraavaksi taitaa vaihtua venttiilipaketti + muut härpäkkeet mitä siellä kannen alla on.Ihanan kallista!
Avatar
Mondeomies
Viestit: 661
Liittynyt: 30 Marras 2005 18:43
Paikkakunta: Perniö, Salo

Viesti Kirjoittaja Mondeomies »

tarjoavat NOBULL:illa remppaa tonnilla jos tuo koko auton. kysyn vielä hintaa jos vie pelkän askin. sanoivat jotain fwd-rummun tyyppiviasta
Avatar
Mondeomies
Viestit: 661
Liittynyt: 30 Marras 2005 18:43
Paikkakunta: Perniö, Salo

Viesti Kirjoittaja Mondeomies »

ja edellisen viestin hintaan pieni tarkennus: hinta on noin suurinpiirtein toi jos ei ole kiire ja ei yllätyksiä tule.
duratec V6
Viestit: 38
Liittynyt: 21 Marras 2006 18:52
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja duratec V6 »

No nyt on TSS vaihdettu ja... yllätys, yllätys!Ei **ttu toimi.Vähän tätä uumoilinkin.Kyl on vissiin alettava soitteleen lootakorjaamoihin , vähän siihen malliin puhuivat Fordi pajallakin ,että ei heitä enää kiinnosta moinen vika.Palaillaan...
Vastaa Viestiin