Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nyt on työnalla Orion 1.6i ghia josta on tarkoitus tulla isona endurance-luokan kilpuri.
Autossa on nyt 60mm madallus (kohta varmaan vähän lisää) ja ajattelin saada lisää campperia siirtämällä tukivarren kiinnityspistettä ulospäin. Tuli vaan sitten mieleen, että tuleeko se vetoakseli niin paljon ulos jotta se voisi tippua pois holesta jossain tilanteessa?
ei voi tietää ku ei oo ennen näitten etuvetoisten kanssa tullu pelailtua...
Ykköskoppaisessa Fiestassa (=sama loota ja vetoakselijärjestelmä) tuli ainakin ongelmia kun konetta+lootaa CVH implantin asennuksen yhteydessä siirrettiin ~12mm. Mun muutamien kymppitonnien aikana ei ollut mitään hätää, mutta seuraava omistaja sai nuoruuden innollaan 'lyhyeksi jääneen puolen' vetarin kaksi kertaa irtoamaan joko laatikosta tai nivelestä. Tän varjolla en hirveemmin alaisi siirtelemään, vaikka toki tuo madallus jonkun verran auttaa tohonkin asiaan.
Ei muuta kun "tein itse ja säästin" tyylillä valmistamaan epäkeskoyläpäätä. Tässä säädettävä, mutta kiinteä on helpompi valmistaa ja kun kairaa tarpeeks reikiä niin voi pyörittää kamppeerit kohilleen: